Feedback
I.D.: 79548925

Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi

Data publicarii
09.03.23 Exista 170.409 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
23.03.23
Pretul estimativ:
23.246,97 RON - 23.246,97 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini 5.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare echipamente şi dotări pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din satul Covasna, com Costuleni, jud Iaşi în cadrul Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 8 – Dezvoltarea infrastructurii de sanatate si sociale•Cerinţele impuse prin Caietul de sarcini sunt minimale şi obligatorii, ele definind funcţionalitatea şi calitatea echipamentului.•Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferio...
Furnizare echipamente şi dotări pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din satul Covasna, com Costuleni, jud Iaşi în cadrul Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 8 – Dezvoltarea infrastructurii de sanatate si sociale•Cerinţele impuse prin Caietul de sarcini sunt minimale şi obligatorii, ele definind funcţionalitatea şi calitatea echipamentului.•Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferioare celor prevăzute în caietul de sarcini atrage descalificarea ofertantului.•Operatorii economici pot alege să oferteze un singur lot sau mai multe loturi din lista cuprinsă în prezentul caiet de sarcini.Lotul 1: Echipamente medicaleCod CPV: 33100000-1 – Echipamente medicaleLotul 2:Elemente de mobilier:Cod CPV: 39100000-3 Mobilier Lotul 3: Papetărie:Cod CPV: 30192700-8 PapetărieLotul 4: Computere portabileCod CPV: 30213100-6 Computere portabileLotul 5: TelefoaneCod CPV: 32252000-4 Telefoane GSM Lotul 6: ImprimantaCod CPV: 30232130-4 Imprimante grafice color Lotul 7: Aplicaţie pentru telefon pentru determinarea vârstei gestaţionaleCod CPV: 48180000-3 Pachete software pentru uz medical Lotul 8: Pelerine impermeabileCod CPV: 18221100-5 Pelerine impermeabile Lotul 9: PubeleCod CPV: 39224340-3 Pubele •Furnizorul va livra produsele însoţite de următoarele documente:1)Factură fiscală şi documentele de provenienţă /import;2)Certificatul de garanţie emis în conditiile solicitate;3)Certificat de calitate / conformitate;4)Manualul de operare şi întreţinere şi Manualul de reparaţii şi piese de schimb(acolo unde este cazul);5)Autorizatie de livrare si service de la producator (acolo unde este cazul).6)Proces verbal de recepţie şi punere în funcţiune;7)Fişa tehnică;8)Declaraţie conformitate producător (CE);9)Documente de transport;10)Aviz de însoţire a mărfii;11)Proces verbal de instruire.Notă: În cazul în care documentele de mai sus sunt redactate în altă limbă decât limba română, se va prezenta şi traducerea documentelor.•Operatorii economici, (importatori, distribuitori) vor prezenta aviz de functionare (insotit de anexe) emis in temeiul Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 566/2020 de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale (ANMDM) din Romania, valabil la momentul prezentarii, din care sa reiasa ca producatorul/producatorii echipamentelor pe care le include in propunerea tehnica sunt inregistrati in aviz.•Daca producatorul este din Romania, nu se solicita prezentarea unui aviz de functionare emis de ANMDM, ci certificatul de inregistrare sau avizul de la Centrul de Cercetare Stiintifica pentru Aparare CBRN si Ecologie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi 28.04.23
Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi 23.03.23
Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi 28.04.23
Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi 30.08.23
Echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi  
Pelerine si umbrele  
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare constând în realizarea documentaţiilor tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii "Extinderea structurii spaţiilor medicale ale Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "Sf. Maria" Iaşi" - LOTUL I – ETAPA I  
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DR Iasi 17.03.21
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului: "Cresterea sigurantei pacientilor prin achizitia si montajul sistemelor de detectare, semnalizare si alarmare in spitalele din Judetul Iasi" Cod SMIS 151575  
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului:"Cresterea sigurantei pacientilor prin achizitia si montajul sistemelor de detectare, semnalizare si alarmare in spitalele din Judetul Iasi" Cod SMIS 151575