Feedback
I.D.: 86259393

Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi

Data publicarii
28.08.23 Exista 185.073 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
30.08.23
Pretul estimativ:
11.494,52 RON - 11.494,52 RON
Documente participare:
  1. KM_226_01775.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Toate produsele care se vor oferta conform prezentei documentaţii trebuie să fie noi şi să încorporeze toate îmbunătăţirile recente în proiectare şi structura materialelor. Caracteristicile principale solicitate sunt prezentate în continuare. Nu vor fi acceptate produse demo sau refuzate de către alt beneficiar, nici produse recondiţionate. Lotul 1 Cod CPV: 33100000-1 – Echipamente medicale Valoare 2754.03 lei Lotul 2 ...
Toate produsele care se vor oferta conform prezentei documentaţii trebuie să fie noi şi să încorporeze toate îmbunătăţirile recente în proiectare şi structura materialelor. Caracteristicile principale solicitate sunt prezentate în continuare. Nu vor fi acceptate produse demo sau refuzate de către alt beneficiar, nici produse recondiţionate. Lotul 1 Cod CPV: 33100000-1 – Echipamente medicale Valoare 2754.03 lei Lotul 2 Cod CPV: 39100000-3 Mobilier (Rev 2) Valoare 7658.00 lei Lotul 3 Cod CPV: 30192700-8 Papetărie (Rev 2) Valoare 299.70 lei Lotul 4 Cod CPV: 48180000-3 Pachete software pentru uz medical (Rev2) Valoare 287.10 lei Lotul 5 Cod CPV: 18221100-5 Pelerine impermeabile (Rev 2) Valoare 66.89 lei Lotul 6 Cod CPV: 39224340-3 Pubele (Rev.2) Valoare 428.80 lei • Furnizorul va livra produsele însoţite de următoarele documente: 1) Factură fiscală; 2) Certificatul de garanţie emis în conditiile solicitate; 3) Manualul de operare şi întreţinere şi Manualul de reparaţii şi piese de schimb(acolo unde este cazul); 4) Proces verbal de recepţie şi punere în funcţiune(acolo unde este cazul); 5) Declaraţie conformitate producător (CE). • Termenul de garanţie solicitat pentru loturile 1, 2, 4 este de minim 12 luni, pentru loturile 5, 6 este de minim 24 luni. Pe această perioadă se solicită asigurarea gratuită a pieselor de schimb şi a service-ului la locul unde este folosit respectivul produs (acolo unde este cazul).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi 28.04.23
Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi 28.04.23
Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi 23.03.23
Contract furnizare echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi 23.03.23
Echipamente si dotari pentru utilarea Centrului Comunitar Integrat din sat Covasna, com Costuleni, jud Iasi  
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE LA COLEGIUL TEHNOLOGIC "MIHAIL STURDZA" IASI 29.11.21
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE LA COLEGIUL TEHNOLOGIC "MIHAIL STURDZA" IASI 22.05.23
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE LA COLEGIUL TEHNOLOGIC "MIHAIL STURDZA" IASI 25.09.19
Servicii de transport a autovehiculelor nedeplasabile aparţinând I.P.J. Iaşi (Lotul 1) şi a autovehiculelor aparţinând unor terţe persoane, avariate ca urmare a implicării în accidente rutiere soldate cu victime umane, în cazurile în care organele de cercetare penală ale poliţiei judiciare din cadrul Poliţiei Române au dispus efectuarea de constatări/ expertize tehnice (Loturile 2, 3 şi 4) COD CPV – 60000000-8 Servicii de transport (cu excepţia transportului de deşeuri) (Rev.2) 18.06.18
Achiziţionare materiale de protecţie sanitară, măşti medicale II şi soluţie dezinfectantă în cadrul proiectului "Dotarea unităţilor de învăţământ din Comuna Probota, Judeţul Iasi cu echipamente specifice pentru gestionarea crizei sanitare cauzate de SARS-COV-2" 21.03.22