Feedback
I.D.: 7542739

Contract furnizare-02 buc imprimante multifunctionale pentru DGRFP Craiova

Data publicarii
22.07.15 Exista 90.463 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
24.07.15
Pretul estimativ:
3.225,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract furnizare-02 buc imprimante multifunctionale pentru DGRFP Craiova, conform referatului de necesitate nr. CRR_DSI 6912/21.07.2015 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 6912/21.07.2015.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie - 20 buc. fisete metalice asamblate, conform referatului de necesitate nr. CRR_DSI 9821/19.10.2015 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 9788/16.10.2015 ale Serviciului Administrativ si Achizitii al DGRFP Craiova. 22.10.15
Furnizarea a 14 bucati imprimante multifunctionale A3 pentru DGRFP Craiova  
- Furnizarea a 14 bucati imprimante multifunctionale A3 pentru DGRFP Craiova 08.08.24
Achizitie - 50 buc. scaune metalice de birou, cu sezutul si spatarul tapitate negru, fara cotiere, conform referatului de necesitate CRR_DSI 9821/19.10.2015 al Serviciului Administrativ si Achizitii al DGRFP Craiova. 22.10.15
FurnizareScaune de birou = 100 bucati,( 10 buc/set) pentru DGRFP Craiova, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 2154/ 22.03.2017, cu specificatiile tehnice prevazute in cuprinsul Caietului de sarcini CRR DSI 2155 / 22.03.2017, contract rezervat unitatilor protejate Legea 448/2006 27.03.17
Actualizare documentatie Servicii intretinere si reparatii imprimante, copiatoare si multifunctionale cu inlocuire de piese necesare reparatiilor, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile din subordine, pe o perioada de 4 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract 19.05.17
ACORD CADRU de SERVICII DE REPARARE ŞI DE ÎNTREŢINERE, REVIZII TEHNICE PERIODICE SI ITP a autoturismelor apartinand parcului auto al D.G.R.F.P. Craiova, pe loturi dupa cum urmeaza: Lotul 1 – DACIA RENAULT - Servicii de reparare şi de intretinere, revizii tehnice periodice şi ITP a autoturismelor ce deservesc D.G.R.F.P. Craiova şi unităţilor subordonate, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini CRR DSI 2944/15.07.2020; Lotul 2 – VOLKSWAGEN şi SKODA - Servicii de reparare şi de intretinere, revizii tehnice periodice şi ITP a autoturismelor ce deservesc D.G.R.F.P. Craiova şi unităţilor subordonate, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini CRR DSI 2944/15.07.2020; Lotul 3 – OPEL SI CIELO - Servicii de reparare şi de intretinere, revizii tehnice periodice şi ITP a autoturismelor ce deservesc D.G.R.F.P. Craiova şi unităţilor subordonate, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini CRR DSI 2944/15.07.2020; Lotul 4 – MERCEDES BENZ SPRINTER blindate - Servicii d  
- Furnizarea a 18 bucati aparate de climatizare pentru D.G.R.F.P. Craiova, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini cu nr. CRR DSI 3851/ 23.09.2020 intocmit de Serviciul Tehnologia Informatiei si ale referatului de necesitate nr CRR-DSI 3853/23.09.2020 intocmit de responsabilul cu investitiile al Serviciului Administrativ, Investitii si Achizitii din cadrul DGRFP Craiova, achizitie efectuata pe 2 loturi. 02.11.20
- Furnizarea a 18 bucati aparate de climatizare pentru D.G.R.F.P. Craiova, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini cu nr. CRR DSI 3851/ 23.09.2020 intocmit de Serviciul Tehnologia Informatiei si ale referatului de necesitate nr CRR-DSI 3853/23.09.2020 intocmit de responsabilul cu investitiile al Serviciului Administrativ, Investitii si Achizitii din cadrul DGRFP Craiova, achizitie efectuata pe 2 loturi. 02.11.20
Servicii intretinere si reparatii imprimante, copiatoare si multifunctionale cu inlocuire de piese necesare reparatiilor, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile din subordine, pe o perioada de 4 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract