Obiectul prezentei proceduri il reprezinta realizarea achizitiei publice de executii lucrari de construire pentru realizarea obiectivului de investitii : Construire casa de tip familial P+E pentru copii cu dizabilitati, n.c. 59102, Construire casa de tip familial P+E pentru copii cu dizabilitati n.c.59161 si Construire casa de tip familial P+E pentru copii cu dizabilitati n.c. 59162, în cadrul proiectului "CARE - Comunita...
Obiectul prezentei proceduri il reprezinta realizarea achizitiei publice de executii lucrari de construire pentru realizarea obiectivului de investitii : Construire casa de tip familial P+E pentru copii cu dizabilitati, n.c. 59102, Construire casa de tip familial P+E pentru copii cu dizabilitati n.c.59161 si Construire casa de tip familial P+E pentru copii cu dizabilitati n.c. 59162, în cadrul proiectului "CARE - Comunitate pentru Alternative familiale, Recuperare si Egalitate"- cod SMIS 130147.
Investitia isi propune:
- construirea a 3 case de tip familial în localitatea Roman, judetul Neamt.
Potrivit devizului general rezulta o valoare totala estimata pentru obiectivul de investitii de 3.179.175,15 lei fara TVA, din care:
Lot nr.1 - Contract executie de lucrari de construire la obiectivul de investiţi Construire casa de tip familial P+E pentru copii cu dizabilitati, n.c. 59102=1.059.725,05 lei fara TVA
Cap 2.0 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii (Bransament retea alimentare apa, canalizare, electric ) = 82.712,00 lei fara TVA
Cap 4.1 Construcţii şi instalaţii = 886.222,08 lei fara TVA;
Cap 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale =15.000,00 lei fara TVA
Cap 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesita montaj = 70.790,97 lei fara TVA
Cap 5.1.1 Lucrări de construcţii pentru organizarea şantierului = 5.000,00 lei fara TVA
Lot nr.2 - Contract executie de lucrari de construire la obiectivul de investiţi Construire casa de tip familial P+E pentru copii cu dizabilitati, n.c. 59161=1.059.725,05 lei fara TVA
Cap 2.0 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii (Bransament retea alimentare apa, canalizare, electric ) = 82.712,00 lei fara TVA
Cap 4.1 Construcţii şi instalaţii = 886.222,08 lei fara TVA;
Cap 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale =15.000,00 lei fara TVA
Cap 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesita montaj = 70.790,97 lei fara TVA
Cap 5.1.1 Lucrări de construcţii pentru organizarea şantierului = 5.000,00 lei fara TVA
Lot nr.3 - Contract executie de lucrari de construire la obiectivul de investiţi Construire casa de tip familial P+E pentru copii cu dizabilitati, n.c. 59162=1.059.725,05 lei fara TVA
Cap 2.0 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii (Bransament retea alimentare apa, canalizare, electric ) = 82.712,00 lei fara TVA
Cap 4.1 Construcţii şi instalaţii = 886.222,08 lei fara TVA;
Cap 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale =15.000,00 lei fara TVA
Cap 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesita montaj = 70.790,97 lei fara TVA
Cap 5.1.1 Lucrări de construcţii pentru organizarea şantierului = 5.000,00 lei fara TVA
Dotarile aferente prezentei investitii asa cum sunt identificate in cadrul proiectului nu se vor oferta.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. la art. 221 alin (1) litera f) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice..
Nota
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste un termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 14 zile.
- Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 8 zile de data limita de depunere a ofertelor.