Prin proiect se propune:
• îmbunătăţirea stării tehnice a străzilor, din punctul de vedere al asigurării cerinţelor minime esenţiale de calitate în construcţii, potrivit legii;
• realizarea unui profil transversal cu elemente geometrice care să se încadreze în prevederile legale;
• asigurarea scurgerii apelor pluviale în condiţii optime;
Au fost stabilite dispozitive de scurgere a apelor pluviale în concordanţă cu pos...
Prin proiect se propune:
• îmbunătăţirea stării tehnice a străzilor, din punctul de vedere al asigurării cerinţelor minime esenţiale de calitate în construcţii, potrivit legii;
• realizarea unui profil transversal cu elemente geometrice care să se încadreze în prevederile legale;
• asigurarea scurgerii apelor pluviale în condiţii optime;
Au fost stabilite dispozitive de scurgere a apelor pluviale în concordanţă cu posibilităţile reale de colectare şi evacuare a apelor de suprafaţă.
Valoarea totală estimată a contractului ce se propune a se încheia este de 1.359.196,73 lei fără TVA, aşa cum reiese din devizul general întocmit la faza DALI, documentaţie ce cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
Cap. 4. din devizul general – cheltuieli pentru investitia de bază – 1.339.110,08 lei fără TVA;
Cap. 5. din devizul general – cheltuieli pentru Organizare de Şantier – 20.086,65 lei fără TVA;
Valoarea estimată a contractului s-a determinat conform devizelor estimative, ce au la bază preţurile la materiale, tarifele pentru manoperă, tarifele la utilaje şi tarifele la transporturi, preţuri/tarife medii practicate de operatorii economici pentru astfel de lucrări, la nivel naţional, valori cuprinse in devizul general al documentatiei tehnice întocmite de proiectant şi avizate de autoritatea contractantă.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde, printr-un răspuns consolidat - în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare în a 6-a zi de dinaintea termenului limită de depunere a ofertelor.