Feedback
I.D.: 9590852

Contract de servicii pentru efectuarea vizitelor speciale (ad-hoc) realizate în cadrul proiectelor POSDRU pentru derularea activitatii proiectului “Asistenta tehnica pentru efectuarea vizitelor special (ad-hoc) la locurile de implementare a proiectelor finantate din FSE în cadrul POSDRU 2007-2013, proiecte monitorizate la nivelul organismului intermediar CNDIPT”

Data publicarii
08.10.15 Exista 61.805 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79000000-4
Termenul limita pentru depunere:
22.10.15
Pretul estimativ:
127.886,00 RON
Documente participare:
  1. 7-380339.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de servicii pentru efectuarea vizitelor speciale (ad-hoc) realizate în cadrul proiectelor POSDRU pentru derularea activitatii proiectului “Asistenta tehnica pentru efectuarea vizitelor special (ad-hoc) la locurile de implementare a proiectelor finantate din FSE în cadrul POSDRU 2007-2013, proiecte monitorizate la nivelul organismului intermediar CNDIPT”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Anulata - Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 01.09.15
Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 01.09.15
Anulata - Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 05.06.15
Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 05.06.15
Actualizare documentatie Contract de servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (in vederea verificarii administrative a cererilor de rambursare gestionate la nivelul CNDIPT OI POSDRU) 05.06.15
A doua evaluare intermediara a POSDRU 2007 – 2013 (3 loturi: „A doua evaluare intermediara a POSDRU”, „Evaluare ad-hoc privind tinerii”, „Evaluare ad-hoc privind populatia Roma”)  
TIPARIRE/MULTIPLICARE BROSURI /CARTI CU CARACTER DE PREZENTARE SI DISEMINARE A PROIECTELOR DE CERCETARE REALIZATE DE CERCETATORII POSTDOCTORANZI CARE ALCATUIESC GRUPUL TINTA AL SCOLII POSTDOCTORALE în cadrul proiectului: “Valorificarea identitatilor culturale în procesele globale” - contract POSDRU/89/1.5/S/59758  
Anunt anulare procedura pentru achizitia de servicii "de organizare a vizitelor de transfer de bune practici (identificare institutii, stabilire contacte, prezentare profile ale organizatiilor, realizare de portofolii si materiale de prezentare, pe o perioada de 10 luni) in zona de relationare cu institutiile Uniunii Europene de la Bruxelles” în cadrul proiectului "Profesioni?ti pentru Parteneriat - PPP” - POSDRU/124/4.2/S/130606 31.08.14
Asistenta tehnica pentru DG PCU/OI POSDRU în vederea realizarii verificarilor la fata locului privind operatiunile finantate în cadrul POSDRU si a verificarilor administrative ale cererilor de rambursare/ de plata  
Asistenta tehnica pentru DG PCU/OI POSDRU în vederea realizarii verificarilor la fata locului privind operatiunile finantate în cadrul POSDRU si a verificarilor administrative ale cererilor de rambursare/de plata