Feedback
I.D.: 30295404

Contract de servicii intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj

Data publicarii
21.08.18 Exista 837.848 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
26.09.18
 
 
Documente participare:
  1. 2-CN1003427.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de întretinere şi reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este împărtită în 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoa...
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de întretinere şi reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achizitia este împărtită în 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă între: 33.100,00 lei, fără TVA, şi 48.750 lei, fără TVA, (valoarea minimă a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractelor pana la data de 31.12.2018, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimată a contractelor ce contine si valoarea posibilelor suplimentari), din care: - Lotul nr. 1: 37.950,00 lei, f?r? TVA, din care 25.300 lei (17.710 lei piese si 7.590 lei manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 12.650 lei (8.855 lei piese şi 3.795 lei manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019; - Lotul nr. 2: 3.600,00 lei, f?r? TVA, din care 2.400 lei (1.680 lei piese si 720 lei manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 1.200 lei (840 lei piese si 360 lei manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019; - Lotul nr. 3: 7.200 lei, f?ră TVA, din care 5.400 lei (3.780 lei piese si 1.620 lei manoperă) pâna la 31.12.2018 şi 1.800 lei (1.260 lei piese si 540 lei manoperă) prelungirea cu 4 luni pe 2019. Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2018, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 – 12.650,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 – 1.200,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 – 1.800,00 lei fara TVA; În conformitate cu cerinţele minime obligatorii solicitate in Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15. Autoritatea contractanta va răpunde în mod clar si complet tuturor la solicitărilor de clarificări: in a 10-a zi inainte de termenul limita de stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 06.06.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR IASI. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR IASI. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini 22.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 03.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Directia Regionala Bucuresti (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 2 (doua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Directia Regionala Bucuresti (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 2 (doua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 22.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB 15.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB