Feedback
I.D.: 68079926

Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software

Data publicarii
13.04.22 Exista 991.209 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Termenul limita pentru depunere:
18.04.22
Pretul estimativ:
97.564,04 RON - 97.564,04 RON
Documente participare:
  1. solicitare_oferte_servicii_suport_asistenta_tehnica_si_mentenanta_veritel 1.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, precum şi mutarea componentelor necesare funcţionării aplicaţiei (servere de baze de date, portaluri interne şi externe - servere web, servere de aplicaţii, aplicaţia de comparare tarife) în sistemul de virtualizare intern, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofer...
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, precum şi mutarea componentelor necesare funcţionării aplicaţiei (servere de baze de date, portaluri interne şi externe - servere web, servere de aplicaţii, aplicaţia de comparare tarife) în sistemul de virtualizare intern, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“, implementat în cadrul ANCOM. Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, precum şi mutarea componentelor necesare funcţionării aplicaţiei (servere de baze de date, portaluri interne şi externe - servere web, servere de aplicaţii, aplicaţia de comparare tarife) în sistemul de virtualizare intern, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“, implementat în cadrul ANCOM, conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la Solicitarea de oferte din atasament. Pentru menţinerea sistemului la parametrii şi în condiţiile de performanţă şi disponibilitate în care a fost implementat, aceste servicii trebuie să acopere cel puţin următoarele arii: • mentenanţă şi asistenţă tehnică astfel încât în cazul unei defecţiuni software soluţia se va păstra / repune în funcţiune la parametrii normali de funcţionare (se vor realiza toate operaţiunile necesare pentru ca soluţia să funcţioneze la parametrii normali şi să se asigure menţinerea serviciilor furnizate de aplicaţie la nivelurile stabilite prin SLA-urile interne); • suport şi asistenţă tehnică în menţinerea produselor software implementate la ultima versiune disponibilă, furnizată de producătorul acestora şi migrarea setărilor şi reconfigurarea componentelor software care sunt actualizate / înlocuite; • transferul componentelor care asigură infrastructura de date şi servicii web aferentă aplicaţiei (servere de baze de date, portaluri interne şi externe - servere web, servere de aplicaţii, aplicaţia de comparare tarife) în sistemul de virtualizare al ANCOM şi reconfigurarea acesteia pentru ca autentificarea operatorilor de reţele de comunicaţii electronice să se facă folosind protocolul HTTPS (cu criptare TLS minimum versiunea 1.2); • asistenţă tehnică de exploatare pentru soluţia instalată şi configurată în ANCOM. Locul de prestare al serviciilor: Sediile ANCOM din Bucureşti, Str. Lucian Blaga, nr. 4, bloc M110, sector 3, cod poştal 031072 şi din Str. Delea Nouă, Nr. 2, sector 3, cod poştal 030925. Se vor respecta toate cerintele din Solicitarea de oferte atasata, inclusiv Anexele 1, 2, 3 şi 4.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii integrate de suport, asistență tehnică și mentenanță software, precum și mutarea componentelor necesare funcționării aplicației  
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 14.12.22
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
SERVICII DE MENTENANTA  
Contract de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru asigurarea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a ,,Aplicaţiei online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 22.12.23
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a "Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ 17.12.21
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
Achizitie Mentenante Software  
Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT 20.12.19
"Determinarea valorii estimate a sistemului de control acces – hardware şi software, servicii asociate de instalare şi instruire personal, în vederea modernizării sistemului actual - porţi acces şi respectiv emitere/control bilete pentru obiectivul Arena Naţională" 22.06.19