Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“, implementat în cadrul ANCOM, conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la Solicitarea de oferte (documentul ata...
Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“, implementat în cadrul ANCOM, conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la Solicitarea de oferte (documentul atasat).
Pentru menţinerea sistemului la parametrii şi în condiţiile de performanţă şi disponibilitate în care a fost implementat, aceste servicii trebuie să acopere cel puţin următoarele arii:
• mentenanţă şi asistenţă tehnică astfel încât în cazul unei defecţiuni software soluţia se va păstra / repune în funcţiune la parametrii normali de funcţionare (se vor realiza toate operaţiunile necesare pentru ca soluţia să funcţioneze la parametrii normali şi să se asigure menţinerea serviciilor furnizate de aplicaţie la nivelurile stabilite prin SLA-urile interne);
• suport şi asistenţă tehnică în menţinerea produselor software implementate la ultima versiune disponibilă, furnizată de producătorul acestora şi migrarea setărilor şi reconfigurarea componentelor software care sunt actualizate / înlocuite;
• asistenţă tehnică de exploatare pentru soluţia instalată şi configurată în ANCOM.
Locul de prestare al serviciilor: Sediul ANCOM din Bucureşti, Str. Lucian Blaga, nr. 4, bloc M110, sector 3, cod poştal 031072.
Se vor respecta toate cerinţele din documentul ataşat.