Feedback
I.D.: 76138935

Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“

Data publicarii
08.12.22 Exista 724.736 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Termenul limita pentru depunere:
14.12.22
Pretul estimativ:
96.600,00 RON - 96.600,00 RON
Documente participare:
  1. solicitare_oferte_servicii_suport_asistenta_tehnica_si_mentenanta_veritel1 1.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“, implementat în cadrul ANCOM, conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la Solicitarea de oferte (documentul ata...
Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“, implementat în cadrul ANCOM, conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la Solicitarea de oferte (documentul atasat). Pentru menţinerea sistemului la parametrii şi în condiţiile de performanţă şi disponibilitate în care a fost implementat, aceste servicii trebuie să acopere cel puţin următoarele arii: • mentenanţă şi asistenţă tehnică astfel încât în cazul unei defecţiuni software soluţia se va păstra / repune în funcţiune la parametrii normali de funcţionare (se vor realiza toate operaţiunile necesare pentru ca soluţia să funcţioneze la parametrii normali şi să se asigure menţinerea serviciilor furnizate de aplicaţie la nivelurile stabilite prin SLA-urile interne); • suport şi asistenţă tehnică în menţinerea produselor software implementate la ultima versiune disponibilă, furnizată de producătorul acestora şi migrarea setărilor şi reconfigurarea componentelor software care sunt actualizate / înlocuite; • asistenţă tehnică de exploatare pentru soluţia instalată şi configurată în ANCOM. Locul de prestare al serviciilor: Sediul ANCOM din Bucureşti, Str. Lucian Blaga, nr. 4, bloc M110, sector 3, cod poştal 031072. Se vor respecta toate cerinţele din documentul ataşat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software 18.04.22
Contract de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru asigurarea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a ,,Aplicaţiei online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 22.12.23
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a "Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ 17.12.21
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii integrate de suport, asistență tehnică și mentenanță software, pentru asigurarea menținerii în parametrii optimi de funcționare a sistemului ,,Aplicație online pentru compararea ofertelor de comunicații destinate utilizatorilor finali“ 14.12.22
Acord cadru pentru prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru asigurarea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a echipamentelor hardware de protecţie reţea de tip firewall care asigură protecţia reţelei interne ANCOM şi a Sistemului BDC 16.12.22
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe) 05.07.23
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)