Feedback
I.D.: 90853758

Contract de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru asigurarea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a ,,Aplicaţiei online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“

Data publicarii
18.12.23 Exista 698.237 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4 50324100-3 48219300-9
Termenul limita pentru depunere:
22.12.23 12:00
Pretul estimativ:
147.000,00 RON - 147.000,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare oferte servicii suport asistenta tehnica si mentenanta_Veritel_SEAP.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software preventivă, corectivă şi evolutivă, pe o perioadă de 1 an (12 luni astfel încât să se asigure funcţionarea în parametrii normali a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“, conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la pre...
Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software preventivă, corectivă şi evolutivă, pe o perioadă de 1 an (12 luni astfel încât să se asigure funcţionarea în parametrii normali a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“, conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la prezenta Solicitare de oferte. Serviciile vor fi prestate pe bază de abonament lunar şi trebuie sa asigure cel puţin următoarele: • mentenanţă preventivă/corectivă şi asistenţă tehnică astfel încât în cazul unei defecţiuni software soluţia se va păstra/repune în funcţiune la parametrii normali de funcţionare (se vor realiza toate operaţiunile necesare pentru ca soluţia să funcţioneze la parametrii normali şi să se asigure menţinerea serviciilor furnizate de aplicaţie la nivelurile stabilite prin SLA-urile interne); • mentenanţă evolutivă şi asistenţă tehnică pentru a asigura operaţiuni de adaptare/modificare a interfeţei de introducere a datelor şi a algoritmilor de calcul, în vederea adaptării la noile tipuri de oferte de pe piaţa telecom din România, cu păstrarea parametrilor normali de funcţionare a soluţiei; • suport şi asistenţă tehnică în menţinerea produselor software implementate la ultima versiune disponibilă, furnizată de producătorul acestora şi migrarea setărilor şi reconfigurarea componentelor software care sunt actualizate / înlocuite; • asistenţă tehnică de exploatare pentru soluţia instalată şi configurată în ANCOM. Toate cerinţele şi specificaţiile tehnice sunt detaliate în Caietul de sarcini, anexat prezentului anunt de publicitate, precum si in Solicitarea de oferte disponibila pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.ro, sectiunea Anunturi/achiziţii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software 18.04.22
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 14.12.22
Acord cadru pentru prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a "Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ 17.12.21
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe) 05.07.23
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)