Servicii de proiectare şi executie lucrari aferente proiectului: "Construire şi dotare sediu primărie Prundu, Comuna Prundu, judeţul Giurgiu"
Valoare estimata de 4.039.516,57 lei fara TVA din care:
- valoarea estimată C + M 3.137.649,35 lei fără TVA (din care 62.059,12 lei fara TVA Lucrari de constructii şi instalatii aferente organizarii de santier);
- valoarea estimată pentru serviciile de proiectare şi asistenţă tehnic...
Servicii de proiectare şi executie lucrari aferente proiectului: "Construire şi dotare sediu primărie Prundu, Comuna Prundu, judeţul Giurgiu"
Valoare estimata de 4.039.516,57 lei fara TVA din care:
- valoarea estimată C + M 3.137.649,35 lei fără TVA (din care 62.059,12 lei fara TVA Lucrari de constructii şi instalatii aferente organizarii de santier);
- valoarea estimată pentru serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului 196.986,37 lei fara TVA
- valoare estimată cheltuieli conexe organizării şantierului – 20.686,37 lei fără TVA
- valoarea estimată echipamente tehnologice şi functionale care necesită montaj – 619.194,48 lei fara TVA
- valoarea estimată echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport– 65.000,00 lei fara TVA
IMPORTANT: NU fac obiectul prezetei proceduri următoarele dotări:
- Dotări, conform devizului general, cap. 4, subcap. 4.5.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute (10%), respectiv 444.823,37 lei, precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 litera e) sau f) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cumodificările şi completările ulterioare.
NOTA : Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10. Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.