Feedback
I.D.: 59152481

Contract de servicii de proiectare şi executie lucrari aferente proiectului: "Construire şi dotare sediu primărie Prundu, Comuna Prundu, judeţul Giurgiu"

Data publicarii
23.07.21 Exista 58.070 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2
Termenul limita pentru depunere:
11.08.21
Pretul estimativ:
4.089.232,55 RON - 4.089.232,55 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 24.07.21 Publicat la 28.07.21 Publicat la 04.08.21 Publicat la 10.08.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare şi executie lucrari aferente proiectului: "Construire şi dotare sediu primărie Prundu, Comuna Prundu, judeţul Giurgiu" Valoare estimata de 4.089.232,55 lei fara TVA din care: - valoarea estimata C+M 2.760.698,28 lei fără TVA (din care 53.210,88 lei fara TVA Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier); - valoarea estimata pentru serviciile de proiectare şi asistenta tehnica ...
Servicii de proiectare şi executie lucrari aferente proiectului: "Construire şi dotare sediu primărie Prundu, Comuna Prundu, judeţul Giurgiu" Valoare estimata de 4.089.232,55 lei fara TVA din care: - valoarea estimata C+M 2.760.698,28 lei fără TVA (din care 53.210,88 lei fara TVA Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier); - valoarea estimata pentru serviciile de proiectare şi asistenta tehnica din partea proiectantului 227.736,96 lei fara TVA - valoarea estimată echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 464.400,00 lei fara TVA - valoarea estimată echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj şi echipamente de transport– 636.397,31,00 lei fara TVA IMPORTANT: NU fac obiectul prezetei proceduri următoarele dotări: - Dotări, conform devizului general, cap. 4, subcap. 4.5. Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute (10%), respectiv 447.598,43 lei, precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 litera e) sau f) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cumodificările şi completările ulterioare. NOTA : Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10. Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de servicii de proiectare şi executie lucrari aferente proiectului: "Construire şi dotare sediu primărie Prundu, Comuna Prundu, judeţul Giurgiu" 11.08.21
Contract de servicii de proiectare şi executie lucrari aferente proiectului: "Construire şi dotare sediu primărie Prundu, Comuna Prundu, judeţul Giurgiu" 14.09.21
Prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumurile judetene – intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Giurgiu - 2023 – 2026 - lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 si lot 5 Acord cadru 01.11.23
Prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumurile judetene – intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Giurgiu - 2023 – 2026 - lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 si lot 5 Acord cadru 01.11.23
Prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumurile judetene – intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Giurgiu - 01.01.2024 – 15.03.2026 - lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 si lot 5 Acord cadru 27.12.23
Pachet 35: Prestari servicii având ca obiect: Lot 1: Actualizare SF Intomire Exp. Tehnica.. elab. doc. "Reabilitare, modernizare, dotare şi extindere a aşezământului cultural din satul Furculeşti, comuna Furculeşti, judeţul Teleorman" Lot 2: Elaborarea documentaţiilor "Construire cămin cultural- proiect tip V1 combustibil solid, în localitatea Prundu, satul Prundu, judeţul Giurgiu" 04.04.24
Prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumurile judetene – intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Giurgiu - 01.01.2024 – 15.03.2026 - lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 si lot 5 Acord cadru 27.12.23
Prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumurile judetene – intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Giurgiu - 01.01.2024 – 15.03.2026 - lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 si lot 5 Acord cadru 04.01.24
Prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumurile judetene – intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Giurgiu - 01.01.2024 – 15.03.2026 - lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 si lot 5 Acord cadru 04.01.24
Prevenirea si combaterea inzapezirii pe drumurile judetene – intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Giurgiu - 01.01.2024 – 15.03.2026 - lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 si lot 5 Acord cadru