Obiectivul general îl constituie elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, a documentaţiilor – suport pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii, a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor, elaborarea Planului de sec...
Obiectivul general îl constituie elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, a documentaţiilor – suport pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii, a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor, elaborarea Planului de securitate şi sănătate, elaborarea Planului de asigurare a calităţii, elaborarea Planului de management al mediului, acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi realizarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente obiectivului de investiţii.
Conform Devizului general din Studiul de Fezabilitate actualizat aferent obiectivului de investiţii Execuţia lucrărilor de utilităţi şi dotări tehnico edilitare aferente obiectivului de investiţii Ansamblu de locuinţe de serviciu cu 30 unităţi locative prin Programul "Construcţia de locuinţe de serviciu" în municipiul Suceava, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.21 (incinta spitalului vechi), valorile estimate pentru serviciile de proiectare şi execuţia lucrărilor sunt următoarele:
1. Proiectare – 144.862,70 lei fără TVA, din care:
- Documentaţii – suport pentru obţinerea de avize, acorduri, autorizaţii – 58.362,70 lei, din care:
• Obţinerea avizelor şi acordurilor pentru racorduri şi branşamente la reţelele publice de apă, canalizare, energie electrică, gaze naturale, telefonie – 38.362,70 lei;
• Întocmire şi avizare dosar preliminar instalaţii gaze naturale – 8.000,00 lei;
• Întocmire şi avizare dosar preliminar instalaţii energie electrică – 12.000,00 lei;
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 80.000,00 lei fără TVA;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 6.000,00 lei fără TVA, din care:
• pe perioada de execuţie a lucrărilor – 5.000,00 lei fără TVA;
• pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii – 1.000,00 lei fără TVA.
- Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor – 500,00 lei fără TVA.
2. Execuţie lucrări – 1.326.539,50 lei fără TVA din care:
- Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului – 203.200,00 lei fără TVA;
- Cheltuieli pentru investiţia de bază – 1.098.100 lei fără TVA;
- Organizare de şantier – 18.339,50 lei fără TVA;
- Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste – 6.900,00 lei fără TVA.
La intocmirea ofertei, valorile ofertate nu vor depasi valoarea estimată, atat la capitolele ce cuprind activitatea de proiectare cat si la capitolele ce vizeaza executia lucrarilor deoarece autoritatea contractanta nu dispune de fonduri pentru suplimentarea valorilor.
Durata totală a contractului este de 9 de luni de la data semnării acestuia de ambele părţi, din care: 2(două) luni pentru prestarea serviciului de proiectare şi elaborare a documentaţiei tehnice de execuţie, calculat de la data primirii notei de comandă, 3 luni pentru executarea lucrărilor, iar 3 luni sunt alocate pentru verificarea tehnică a proiectului şi pentru obţinerea avizelor, acordurilor, autorizaţiei de construire. Perioada de 1 lună de zile este alocată procedurilor de recepţie a documentaţiilor şi lucrărilor la obiectivul de investiţie. Asistenţa tehnică din partea proiectantului se va asigura pe toată perioada cuprinsă între data emiterii ordinului de începere a lucrărilor şi până la recepţia la terminarea lucrărilor, precum şi pe perioada de garanţie acordată lucrărilor, dacă situaţia o impune.