Feedback
I.D.: 31806870

Contract de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul ”Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3”, cod SMIS 48439

Data publicarii
05.11.18 Exista 175.774 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Termenul limita pentru depunere:
23.11.18
Pretul estimativ:
211.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1024164.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achizitii ce urmeaza a fi incheiat consta in achizitia de servicii de mentenanta hard si soft pe o perioada de 1 an aferente sistemului informatic integrat implementat in cadrul proiectului ”Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3”, cod SMIS 48439. Prin servicii de mentenanţă şi suport se înţelege totalitatea operaţiunilor de întreţinere a produselor ...
Obiectul contractului de achizitii ce urmeaza a fi incheiat consta in achizitia de servicii de mentenanta hard si soft pe o perioada de 1 an aferente sistemului informatic integrat implementat in cadrul proiectului ”Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3”, cod SMIS 48439. Prin servicii de mentenanţă şi suport se înţelege totalitatea operaţiunilor de întreţinere a produselor hardware, software şi celelalte componente furnizate care alcătuiesc Sistemul Informatic Integrat - SII, astfel încât să fie menţinută capacitatea sa de funcţionare, să fie adaptat la schimbările legislative şi să fie actualizat cu versiuni tehnologice ale componentelor. Principalul obiectiv al serviciilor care vor fi contractate este acela de a se asigura disponibilitatea Sistemului Informatic Integrat. Serviciile de mentenanţă (suport şi întreţinere) pentru Sistemul Informatic Integrat implementat prin proiect se vor achiziţiona cu respectarea prevederilor legale pentru următoarele componente şi subcomponente ale Sistemului Informatic Integrat: - echipamente, - licenţe de bază, - licenţe SIVECO Applications: - subsistem informatic de gestiune a registrului agricol, - subsistem informatic pentru management intern, - servicii publice online pentru cetăţeni. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - termen - limita: a 4 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul ”Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3”, cod SMIS 48439 Lot I - Servicii upgrade (reinnoire licente) si suport tehnic licente Oracle Lot II - Servicii de mentenanţă si suport tehnic 06.03.19
Contract de achiziţie publică de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul "Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3", cod SMIS 48439 Lot I - Servicii suport tehnic licenţe Oracle Lot II - Servicii de mentenanţă şi suport tehnic 16.03.20
Contract de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul ”Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3”, cod SMIS 48439 20.12.18
Contract de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul "Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3", cod SMIS 48439  
Contract de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul "Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3", cod SMIS 48439  
Contract de achiziţie publică de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul "Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3", cod SMIS 48439 Lot I - Servicii suport tehnic licenţe Oracle Lot II - Servicii de mentenanţă şi suport tehnic  
Contract de servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic integrat achiziţionat prin proiectul "Sistem Informatic destinat Gestiunii Registrului Agricol în format electronic SIGRA-IS 3", cod SMIS 48439 Lot I - Servicii upgrade (reinnoire licente) si suport tehnic licente Oracle Lot II - Servicii de mentenanţă si suport tehnic  
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare – faza ET + DALI - pentru obiectivul de investiţii ”Reabilitarea şi modernizarea imobilelor cu numerele cadastrale 161496 şi 161497 situate în Iaşi, str.Cuza Vodă, nr. 29 în care îşi desfăşoară activitatea Filarmonica Moldova Iaşi”, 13.06.19
Contract de de servicii de proiectare – faza ET + DALI - pentru obiectivul de investiţii ”Reabilitarea şi modernizarea imobilelor cu numerele cadastrale 161496 şi 161497 situate în Iaşi, str.Cuza Vodă, nr. 29 în care îşi desfăşoară activitatea Filarmonica Moldova Iaşi”, 01.04.19
Contract de achizitie publica de furnizare produs software: Program informatic pentru evidenta si centralizare bugetara 20.03.18