Feedback
I.D.: 34630608

Contract de servicii de intretinere si reparatii autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj

Data publicarii
18.03.19 Exista 1.083.567 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3 34300000-0
Termenul limita pentru depunere:
30.04.19
Pretul estimativ:
281.250,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1010028.zip
Locul realizarii:
Cluj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) in cf cu cerinţele minime obligatorii prev in Sect 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este impărţită in 11 (unsprezece) loturi cf Sect 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă intre: 194.000,00 lei, fara TVA, şi 2...
servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) in cf cu cerinţele minime obligatorii prev in Sect 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este impărţită in 11 (unsprezece) loturi cf Sect 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă intre: 194.000,00 lei, fara TVA, şi 281.250,00 lei, fara TVA, (valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractelor până la data de 31.12.2019, iar val maxi repr val estimată a ctr ce conţine si val posibilelor suplimentări), din care: - lotul 1 intre 36.300,00 lei fara TVA si 54.450,00 lei fara TVA; - lotul 2 intre 7.200,00 lei fara TVA si 10.800,00 lei fara TVA; - lotul 3 intre 18.000,00 lei fara TVA si 27.000,00 lei fara TVA. - lotul 4 intre 18.000,00 lei fara TVA si 27.000,00 lei fara TVA, - lotul 5 intre 26.400,00 lei fara TVA si 39.600,00 lei fara TVA, - lotul 6 intre 14.100,00 lei fara TVA si 21.150,00 lei fara TVA, - lotul 7 intre 7.500,00 lei fara TVA si 11.250,00 lei fara TVA, - lotul 8 intre 33.000,00 lei fara TVA si 44.000,00 lei fara TVA, - lotul 9 intre 23.600,00 lei fara TVA si 32.800,00 lei fara TVA, - lotul 10 intre 4.800,00 lei fara TVA si 6.400,00 lei fara TVA, - lotul 11 intre 5.100,00 lei fara TVA si 6.800,00 lei fara TVA, Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2019, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea: - lotul 1 – 18.150,00 lei fara TVA; - lotul 2 – 3.600,00 lei fara TVA; - lotul 3 – 9.000,00 lei fara TVA; - lotul 4 – 9.000,00 lei fara TVA, - lotul 5 – 13.200,00 lei fara TVA, - lotul 6 – 7.050,00 lei fara TVA, - lotul 7 – 3.750,00 lei fara TVA, - lotul 8 – 11.000,00 lei fara TVA, - lotul 9 – 9.200,00 lei fara TVA, - lotul 10 – 1.600,00 lei fara TVA, - lotul 11 – 1.700,00 lei fara TVA, AC va rapunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru dep of. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb , precum si prestarea de servicii de intretinere reparare pentru auto iesite din garantie - ANCOM DR Cluj 25.02.16
Anulata - Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb , precum si prestarea de servicii de intretinere reparare pentru auto iesite din garantie - ANCOM DR Cluj 25.02.16
furnizare piese de schimb si prestare de servicii de intretinere si reparare auto IESITE DIN GARANTIE DR CLUJ 14.04.16
furnizare piese de schimb si prestare de servicii de intretinere si reparare auto IESITE DIN GARANTIE DR CLUJ  
alimente pentru SUUE Olanesti  
Achiziţie de anvelope auto de iarna, camere de aer si bandaje auto  
Contract servicii de curatenie la sediile oficiilor judetene ale ANCOM DR Cluj 02.04.19
Achizitie deMedicamente, iod terapeutic, iod pentru diagnostic, Generator 99Mo/99Tc si kituri pentru preparare radiotrasori pentru diagnostic, divizate pe 363 loturi, un acord cadru pentru o perioada 24 de luni, avand frecventa contractelor subsecvente este de 6, conform caietului de sarcini  
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). 21.03.22
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curatare a birourilor pentru sediile Oficiilor Judetene ale ANCOM - DRB (cod CPV: 90919200-4). 03.04.19