Feedback
I.D.: 81547587

Contract de servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere

Data publicarii
04.05.23 Exista 779.870 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356200-0 30125000-1 30125110-5
Termenul limita pentru depunere:
19.05.23
Pretul estimativ:
165.035,50 RON - 259.341,50 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1178044.pdf
  2. Proiect contract consumabile-signed.pdf
  3. Caiet de sarcini consumabile-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicită prestarea de "Servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere", în conformitate cu cerinţele şi specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini. Serviciile de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere vor fi prestate pentru o perioada de 7 luni în anul 2023, respectiv până la data de 31.12.2023,...
Se solicită prestarea de "Servicii de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere", în conformitate cu cerinţele şi specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini. Serviciile de întreţinere şi asigurare consumabile şi piese de schimb pentru echipamente de imprimare şi copiere vor fi prestate pentru o perioada de 7 luni în anul 2023, respectiv până la data de 31.12.2023, cu posibilitatea de prelungire a contractului cu cel mult 4 luni în anul 2024, în conformitate cu prevederile art. 165 alin. (1), lit. d) din H.G. nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile în care vor exista resurse financiare alocate cu aceasta destinaţie. Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare este în a 7- a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu