Contract de achiziţie publică de servicii de dezvoltare software personalizat pentru dispozitive mobile aferent proiectului “Smart Travel Bucovina", finanţat în cadrul Programului Operaţional Comun România - Ucraina 2014-2020, număr de referinţă 2SOFT/3.1/80, conform cerinţelor caietului de sarcini.
Proiectul 2SOFT/3.1/80 “Smart Travel Bucovina", se derulează în cadrul Programului Operaţional Comun România - Ucraina 2014-20...
Contract de achiziţie publică de servicii de dezvoltare software personalizat pentru dispozitive mobile aferent proiectului “Smart Travel Bucovina", finanţat în cadrul Programului Operaţional Comun România - Ucraina 2014-2020, număr de referinţă 2SOFT/3.1/80, conform cerinţelor caietului de sarcini.
Proiectul 2SOFT/3.1/80 “Smart Travel Bucovina", se derulează în cadrul Programului Operaţional Comun România - Ucraina 2014-2020, Obiectivul tematic 7: Îmbunătăţirea accesibilităţii în regiuni, dezvoltare a transportului şi a reţelelor şi sistemelor comune de transport - Prioritatea 3.1 Dezvoltare a infrastructurii de transport transfrontalier şi instrumentelor TIC şi are ca scop dezvoltare a infrastructurii IT din judeţul Suceava şi regiunea Cernăuţi prin realizarea unei aplicaţii mobile pentru telefoane de tip smartphone şi tablete care să promoveze turismul, cultura şi tradiţiile din aceste zone, precum şi să ofere diverse informaţii.
În aceste condiţii, Judeţul Suceava prin Consiliul Judeţean Suceava, a demarat procedura de achiziţie publică pentru servicii de dezvoltare software personalizat pentru dispozitive mobile aferent proiectului “Smart Travel Bucovina", număr de referinţă 2SOFT/3.1/80, finanţat în cadrul Programului Operaţional Comun România - Ucraina 2014-2020, Obiectivul tematic 7: Îmbunătăţirea accesibilităţii în regiuni, dezvoltare a transportului şi a reţelelor şi sistemelor comune de transport - Prioritatea 3.1 Dezvoltare a infrastructurii de transport transfrontalier şi instrumentelor TIC, cod CPV 72262000-9 - Servicii de dezvoltare software.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Răspunsurile la solicitarile de clarificări cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista, clarificări, notificări ţi decizii" din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit conform art. 27 alin.(3) din HG 395/2016. În măsura în care solicitarea de clarificări sau informaţiile suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante vor fi publicate în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, în termen de 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.