Feedback
I.D.: 24744104

Contract de servicii de catering pentru participanti G.T. Club Femei” in cadrul proiectului „ADMIS – masuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orasului Harsova”, cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Data publicarii
15.12.17 Exista 62.243 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55523000-2
Termenul limita pentru depunere:
04.01.18
Pretul estimativ:
54.400,00 RON
Documente participare:
  1. 7-419940.zip
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul proiectului se vor organiza 4 intalniri pe luna, timp de 34 de luni x 20 de participante / intalnire, pentru care se vor presta servicii de catering. Prin urmare, pe luna va exista un numar de 4 x 20persoane = 80 portii/luna. Total portii = 80 portii/luna X 34 de luni = 2720 portii. Serviciile de catering vor cuprinde urmatoarele: - 1 ceasca cafea de 100 ml/participant; - 1 sticla apa plata de 500 ml/participant; ...
In cadrul proiectului se vor organiza 4 intalniri pe luna, timp de 34 de luni x 20 de participante / intalnire, pentru care se vor presta servicii de catering. Prin urmare, pe luna va exista un numar de 4 x 20persoane = 80 portii/luna. Total portii = 80 portii/luna X 34 de luni = 2720 portii. Serviciile de catering vor cuprinde urmatoarele: - 1 ceasca cafea de 100 ml/participant; - 1 sticla apa plata de 500 ml/participant; - 1 sticla suc diverse sortimente de 500 ml/participant; - gustari sarate, asortate din 3 sortimente, cu un gramaj total de 200 grame/participant; - gustari dulci, asortate din 3 sortimente, cu un gramaj total de 200 grame/participant. Un procent de 10% din pachete vor fi destinate copiilor (fetelor participante in „Clubul femeilor”) si vor contine cate un iaurt cu un gramaj de 125 grame/participant, care va inlocui cafeaua. Ambalarea se va realiza sub forma de 20 de pachete individuale pentru fiecare intalnire. Aceste servicii de catering vor trebui sa fie livrate in orasul Harsova [zona de Vest], jud. Constanta in cadrul proiectului „ADMIS – masuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orasului Harsova”, cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de servicii de catering pentru participanti G.T. Club Femei” in cadrul proiectului „ADMIS – masuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orasului Harsova”, cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020  
Contract de servicii de catering pentru participanti G.T. Club Femei” in cadrul proiectului „ADMIS – masuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orasului Harsova”, cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020 08.12.17
Anulata - Contract de servicii de catering pentru participanti G.T. Club Femei” in cadrul proiectului „ADMIS – masuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orasului Harsova”, cofinantat din Programul Operational Capital Uman 2014-2020 08.12.17
Achizitie servicii de secretariat  
PRODUSE DE CURATENIE  
Furnizare, transport şi distribuţie a fructelor proaspete, laptelui, produselor lactate şi produselor de panificaţie pentru preşcolarii din grădiniţele de stat cu program normal autorizate/acreditate precum si pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat din Comuna Fundeni, judeţul Calarasi, pentru perioada anilor scolari 2024-2025, 2025-2026, 2026-2027, 2027-2028  
Achizitia serviciului de informare si publicitate privind derularea proiectului „Sistem integrat pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului Calarasi”, Cod SIPOCA 656/Cod MySMIS2014 129152 11.07.19
Achizitie alimente  
Catering si coffee break  
Achizitie servicii catering- coffee break si pranz Proiect Social Green