Feedback
I.D.: 82224251

Contract de servicii având ca obiect servicii de consultanţă pentru determinarea amplasamentului optim ( site-survey) a unei staţii de monitorizare şi colectare a datelor referitoare la emisiile provenite de la serviciile de radiocomunicaţii spaţiale ( staţii orbitale), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini.

Data publicarii
20.03.23 Exista 200.891 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71621000-7 71316000-6
Termenul limita pentru depunere:
20.04.23
Pretul estimativ:
410.272,00 RON - 410.272,00 RON
Documente participare:
  1. Sectiunea 2 - CS identificare teren.rar
  2. Informatii privind constituirea garantiilor de participare si de buna executie id teren.rar
  3. Sectiunea 3- Contract cons id teren statie orbitala.rar
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de servicii având ca obiect servicii de consultanţă pentru determinarea amplasamentului optim ( site-survey) a unei staţii de monitorizare şi colectare a datelor referitoare la emisiile provenite de la serviciile de radiocomunicaţii spşaţiale ( staţii orbitale), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (h...
Contract de servicii având ca obiect servicii de consultanţă pentru determinarea amplasamentului optim ( site-survey) a unei staţii de monitorizare şi colectare a datelor referitoare la emisiile provenite de la serviciile de radiocomunicaţii spşaţiale ( staţii orbitale), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 8. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de servicii având ca obiect servicii de consultanţă pentru determinarea amplasamentului optim ( site-survey) a unei staţii de monitorizare şi colectare a datelor referitoare la emisiile provenite de la serviciile de radiocomunicaţii spaţiale ( staţii orbitale), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini. 20.04.23
Contract de servicii având ca obiect servicii de consultanţă pentru determinarea amplasamentului optim ( site-survey) a unei staţii de monitorizare şi colectare a datelor referitoare la emisiile provenite de la serviciile de radiocomunicaţii spaţiale ( staţii orbitale), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea a 5 (cinci) staţii de monitorizare a câmpului electric pentru măsurări mobile (cod CPV:38433200-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 28.08.23
Contract de furnizare având ca obiect livrarea a 50 de staţii de monitorizare a radiaţiilor electrice pe termen lung (cod CPV: 38433200-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 21.06.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de 10 (zece) senzori RF cu 3 (trei) stații de control aferente pentru extinderea Sistemului de monitorizare spectru radio cu capacități de geolocalizare (cod CPV: 32344210-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini. 09.05.24
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de 10 (zece) senzori RF cu 3 (trei) stații de control aferente pentru extinderea Sistemului de monitorizare spectru radio cu capacități de geolocalizare (cod CPV: 32344210-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.11.19
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de monitorizare evenimente speciale, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.10.19
Contract de furnizare având ca obiect extinderea sistemului autonom de monitorizare a radiaţiilor electrice pe termen lung (cod CPV: 38433200-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.