Feedback
I.D.: 77166453

Contract de servicii având ca obiect "Asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru sistemul informatic compus din: HOSPITAL RELEASE 2.0, FARMACY MANAGER, HOSPITAL MANAGER 3.0, BUDGET MANAGER, SALARY MANAGER si IQPacs"

Data publicarii
09.01.23 Exista 72.215 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2
Pretul estimativ:
734.400,00 RON - 734.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul general al contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de asistenţă tehnică off site, mentenanţă software off site, mentenanţă software on site, update legislativ aplicaţie, verificare periodică software şi servicii de administrare offsite infrastructura hardware – server – mentinere in configurare actuala a clusterului de la Miercurea Ciuc / migrare pe infrastructura hardware proprie, inclusiv mentenanţă pach...
Obiectul general al contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de asistenţă tehnică off site, mentenanţă software off site, mentenanţă software on site, update legislativ aplicaţie, verificare periodică software şi servicii de administrare offsite infrastructura hardware – server – mentinere in configurare actuala a clusterului de la Miercurea Ciuc / migrare pe infrastructura hardware proprie, inclusiv mentenanţă pachet IQPacs, fără însă a se limita la acestea. Valoarea estimată a serviciilor este de 734.400,00 lei fără TVA pentru 24 de luni, respectiv 30.600,00 lei / lună, defalcată astfel: - Servicii de mentenanta si asistenta pentru programul informatic compus din HOSPITAL RELEASE 2.0, FARMACY MANAGER, HOSPITAL MANAGER 3.0, BUDGET MANAGER, SALARY MANAGER si IQPacs – Număr nelimitat de posturi - Servicii de administrare offsite infrastructura hardware – server / servere – Număr nelimitat de servere şi maşini Durata: 2 ani de la data atribuirii contractului. Spitalul Municipal Odorheiu Secuiesc deţine următoarele softuri: 1. HOSPITAL RELEASE 2.0  Modul Administrare  Modul Index General Pacienti  Modul Registratura Electronica  Modul Foaie De Observatie Electronica  Modul Consultatii si Investigatii  Modul Condici de Medicamente  Modul Analize de Laborator  Modul Externare  Modul Spitalizare de Zi  Modul Ambulatoriu  Modul Retete Electronice  Modul Raportare nelimitat 2. FARMACY MANAGER  Modul Farmacie nelimitat 3. HOSPITAL MANAGER 3.0  Modul Gestiune a Dosarului Personal de Sanatate nelimitat 4. BUDGET MANAGER  Modul Managementul Stocurilor  Modul Managementul Achizitiilor-Investitiilor  Modul Managementul Financiar-Contabil nelimitat 5. SALARY MANAGER  Modul Managementul Resurselor Umane  Modul Managementul Salarizarii Personalului nelimitat 6. IQPacs  Modul IQPacs Image Store – pentru 1 server  Modul IQPacs Imago Web nelimitat Programele informatice sunt proprietatea INFO WORLD conform înregistrării la Oficiul Român pentru Drepturile de Autor cu Seria 933165BU Nr. 11429 din 21.02.2022. Prin achizitionarea acestor servicii, AC intenţionează să atribuie unui operator de specialitate, activitatea de asistenţă tehnică, mentenanţă software off site şi on site, update la pachetul legislativ al programului. Serviciile solicitate sunt: A. Servicii de ASISTENŢĂ TEHNICĂ Asistenţă tehnică off site - Se oferă asistenţă utilizatorilor prin telefon sau mesageria online. Utilizatorii sunt asistaţi să rezolve singuri situaţiile prezentate sau li se oferă informaţii despre utilizarea aplicaţiilor. Disponibilitate:  la cerere  Luni – Vineri 8 – 17 B. Servicii de MENTENANŢĂ Mentenanţă software off site Rezolvarea defectelor descoperite în funcţionare (incidentelor) la sediul Info World sau prin intermediul VPN: - identificarea şi înregistrarea incidentelor, - clasificarea şi prioritizarea incidentelor, - investigarea şi diagnosticarea problemelor, - stabilirea şi implementarea soluţiilor de remediere, - închidere (inclusiv reinstalarea aplicaţiei, instalarea patch-urilor / versiunilor modificate) Timp de răspuns: în funcţie de urgenţa problemei Mentenanţă software on site Rezolvarea defectelor descoperite în funcţionare (incidentelor) la sediul clientului: - identificarea şi înregistrarea incidentelor, - clasificarea şi prioritizarea incidentelor, - investigarea şi diagnosticarea problemelor, - stabilirea şi implementarea soluţiilor de remediere, - închidere (inclusiv reinstalarea aplicaţiei, instalarea patch-urilor / versiunilor modificate) Timp de răspuns: în funcţie de urgenţa problemei Update legislativ aplicaţie Instalarea la client de actualizări ale aplicaţiei în urma modificărilor legislaţiei. Clientul are obligaţia de a anunţa Info World în timpul optim necesar intervenţiei/modificării produsului software, în legătură cu modificările legislative şi de raportare standard intervenite, astfel încât să permită realizarea acestora în cel mai scurt timp posibil. Frecvenţă: la cerere / de câte ori este necesar Verificare periodică software Verificarea funcţionării corespunzătoare a aplicaţiei pe server şi pe staţiile de lucru Frecvenţă: trimestrial C. Servicii de administrare offsite infrastructura hardware – server – mentinere in configurare actuala a clusterului de la Miercurea Ciuc / migrare pe infrastructura hardware proprie Servicii de administrare offsite infrastructura hardware – server / servere Configurare utilizatori domeniu Realizare procedura back-up automat Repunere in functiune servere / masini virtuale in urma unui incident (virusare, defectare) Diagnosticare echipamente hardware (Server / masini virtuale) Verificare consistenta copii de siguranta local, pe storage extern sau in retea Verificari functionare sistem de baza (sistem de operare si sistem de gestiune a bazelor de date (SQL, etc)) Aplicare actualizari sistem de operare server / masini virtuale Monitorizare resurse hardware server / masini virtuale sistem informatic (spatiu disk, memorie, procesor). Emiterea de Notificari/Recomandari atunci cand capacitatea tehnica a serverului / masinilor virtuale va fi depasita. Disponibilitate: La cerere, maxim 10 interventii pe luna (nereportabile) Disponibilitate: Saptamanal Disponibilitate: Lunar
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu