Feedback
I.D.: 12090175

Contract de servicii având ca obiect prestarea de servicii aferente implementarii unei Solutii software pentru managementul proceselor IT (ITIL) (coduri CPV: 72265000-0, 48517000-5, 72590000-7)

Data publicarii
24.03.16 Exista 985.575 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72265000-0 48517000-5 72590000-7
Pretul estimativ:
360.192,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de servicii având ca obiect prestarea de servicii si furnizarea de licente aferente implementarii unei Solutii software pentru managementul proceselor IT (ITIL), (coduri CPV: 72265000-0, 48517000-5, 72590000-7), constand in: - livrarea de licente suplimentare pentru aplicatia existenta CA Service Desk Manager; - prestarea de servicii aferente definirii si modelarii proceselor specifice ITIL - Managementul schimbari...
Contract de servicii având ca obiect prestarea de servicii si furnizarea de licente aferente implementarii unei Solutii software pentru managementul proceselor IT (ITIL), (coduri CPV: 72265000-0, 48517000-5, 72590000-7), constand in: - livrarea de licente suplimentare pentru aplicatia existenta CA Service Desk Manager; - prestarea de servicii aferente definirii si modelarii proceselor specifice ITIL - Managementul schimbarilor ITC („Change Management”) si Managementul configuratiilor ITC („Configuration Management”) adaptate pentru mediul ANCOM; - prestarea de servicii de configurare de software aferente upgrade-ului aplicatiei existente CA Service Desk Manager de la versiunea v12.5 la ultima versiune disponibila cu zece zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, furnizata de producatorul acesteia, cu mentinerea procesului specific ITIL – Managementul incidentelor ITC („Incident Management”) implementat; - prestarea de servicii de configurare în aplicatia CA Service Desk Manager dupa upgrade-ul acesteia, servicii aferente implementarii proceselor specifice ITIL - Managementul schimbarilor ITC („Change Management”) si Managementul configuratiilor ITC („Configuration Management”) definite, modelate si adaptate pentru mediul ANCOM si a fluxului de „Evenimente/Incidente de securitate a informatiei” definit în ANCOM, în conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata fara TVA: intervalul cuprins între 360.192,00 si 449.192,00 Moneda: Lei i) Valoarea minima prevazuta în intervalul de mai sus (360.192,00 Lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri în functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea cumulata a posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos. ii) Autoritatea contractanta are dreptul ca, în conformitate cu prevederile art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, sa achizitioneze servicii de configurare software similare noi de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata câstigatoare în cadrul prezentei proceduri - valoarea estimata a acestor suplimentari este de 89.000,00 Lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de servicii având ca obiect prestarea de servicii aferente implementarii unei Solutii software pentru managementul proceselor IT (ITIL) (coduri CPV: 72265000-0, 48517000-5, 72590000-7) 16.02.16
Contract de servicii având ca obiect prestarea de servicii aferente implementarii unei Solutii software pentru managementul proceselor IT (ITIL) (coduri CPV: 72265000-0, 48517000-5, 72590000-7) 17.08.15
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22
Platforma software pentru managementul resurselor umane din cadrul A.S.F., precum şi servicii de suport şi asistenţă tehnică de specialitate  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Servicii de formare profesională-Curs ITIL 4 Foundation 06.03.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul.  
Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură  
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.