Feedback
I.D.: 78535861

Contract de servicii având ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj

Data publicarii
14.02.23 Exista 779.741 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
27.03.23
Pretul estimativ:
177.248,00 RON - 265.872,00 RON
Documente participare:
  1. 3. MJ CJ Sectiunea 3 Clauze contractuale servicii curatenie 2023.doc
  2. Informatii privind constituirea garantiei de participare.docx
  3. FisaDate_DF1170946.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj (cod CPV: 90919200-4) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este împărţită în 10 (zece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă între: 177.248,00 lei, fără TVA, şi 265.872,00 lei, fără...
Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj (cod CPV: 90919200-4) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziţia este împărţită în 10 (zece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă între: 177.248,00 lei, fără TVA, şi 265.872,00 lei, fără TVA, (valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractelor până la data de 31.12.2023, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractelor ce conţine si valoarea posibilelor suplimentări), din care: - pentru lotul 1 între 19.488,00 lei fără TVA şi 29.232,00 lei fără TVA - pentru lotul 2 între 19.488,00 lei fără TVA şi 29.232,00 lei fără TVA - pentru lotul 3 între 20.416,00 lei fără TVA şi 30.624,00 lei fără TVA - pentru lotul 4 între 2.784,00 lei fără TVA şi 4.176,00 lei fără TVA - pentru lotul 5 între 15.776,00 lei fără TVA şi 23.664,00 lei fără TVA - pentru lotul 6 între 16.704,00 lei fără TVA şi 25.056,00 lei fără TVA - pentru lotul 7 între 12.992,00 lei fără TVA şi 19.488,00 lei fără TVA - pentru lotul 8 între 28.768,00 lei fără TVA şi 43.152,00 lei fără TVA - pentru lotul 9 între 22.272,00 lei fără TVA şi 33.408,00 lei fără TVA - pentru lotul 10 între 18.560,00 lei fără TVA şi 27.840,00 lei fără TVA Tarif estimat: 29,00 lei/oră Precizări cu privire la valoarea estimată pentru fiecare lot in parte: i) Valoarea minimă a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezintă valoarea estimată a contractului până la data de 31.12.2023, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractului ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, în conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 şi în conditiile existentei resurselor financiare alocate cu această destinaţie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot în parte este următoarea: - pentru lotul 1 – 9.744,00 lei fără TVA; -pentru lotul 2 – 9.744,00 lei fără TVA; - pentru lotul 3 – 10.208,00 lei fără TVA; - pentru lotul 4 – 1.392,00 lei fără TVA; - pentru lotul 5 – 7.888,00 lei fără TVA; - pentru lotul 6 – 8.352,00 lei fără TVA; - pentru lotul 7 – 6.496,00 lei fără TVA; -pentru lotul 8 – 14.384,00 lei fără TVA; - pentru lotul 9 – 11.136,00 lei fără TVA; - pentru lotul 10 – 9.280,00 lei fără TVA; Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificari: în a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit în Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 20
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR CLUJ 24.03.21
Contract servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj 16.03.22
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj 17.06.20
Contract de servicii intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj 26.09.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de cura?are a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de cura?are a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB 10.05.17
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele iesite din garantie  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Directia Regionala Bucuresti (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 2 (doua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 23.05.17
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Directia Regionala Bucuresti (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 2 (doua) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.