Feedback
I.D.: 43923023

Contract de service pentru case de marcat fiscale pe o perioada de 12 luni

Data publicarii
11.09.19 Exista 119.321 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98300000-6
Pretul estimativ:
120,00 RON - 120,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru o activitate fara intreruperi produse de casa de marcat, va oferim un contract de service ce cuprinde un pachet complet de beneficii numai la FiscalOnline.ro: Prioritate in solutionarea solicitarilor; Reparatiile se fac la sediul clientului atunci cand este posibil; Manopera gratuita pentru programarea aparatelor si reparatii; Preturi reduse la piesele de schimb;  VERIFICARE si REVIZIE tehnica anuala;  Suport teh...
Pentru o activitate fara intreruperi produse de casa de marcat, va oferim un contract de service ce cuprinde un pachet complet de beneficii numai la FiscalOnline.ro: Prioritate in solutionarea solicitarilor; Reparatiile se fac la sediul clientului atunci cand este posibil; Manopera gratuita pentru programarea aparatelor si reparatii; Preturi reduse la piesele de schimb;  VERIFICARE si REVIZIE tehnica anuala;  Suport tehnic telefonic : Luni-Vineri: 08:00 – 22.00  Configurare aparat fiscal, instruire;  Programare articole casa de marcat ( pana in 100 articole in mod manual, nelimitat format .xls);  Modificare ORA VARA/IARNA;  Constatare defectiuni;  Actualizari legislative (cote TVA);  Instruirea si reinstruirea operatorilor;  Manopera gratuita in cazul schimbarii subansamblelor;  Asistenta telefonica gratuita in transmisia lunara a datelor catre ANAF in perioada de preoperationala a Registrului National de Evidenta a A.M.E.F.;  Suport telefonic extragere fisier XML.; Solutionarea oricaror solicitari legate de casa de marcat sau sistemul fiscal: remediere defectiuni, re-instruire personal, aprovizionare cu consumabile, reconfigurare parametri (data/ora/tva), predare memorie fiscala la ANAF. Programul de lucru in care se asigura deplasari este de Luni pana Vineri intre orele 8:00 la 16:00 Asistenta telefonica in intervalul orar 8:00 – 16:00 de Luni pana Vineri, Raspuns la mesajele adresate in formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore; P
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu