Feedback
I.D.: 38297434

Contract de publicitate media avand ca obiect achizitionarea de spatiu de difuzare pe TV şi on-line

Data publicarii
08.09.19 Exista 745.490 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6
Pretul estimativ:
960.000,00 RON - 960.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de publicitate media avand ca obiect achizitionarea de spatiu de difuzare pe internet si la televiziuni, in conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata fara TVA: 960.000,00 Moneda: Lei Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20. Autoritatea contractanta va răpunde în mod clar si complet tuturor la so...
Contract de publicitate media avand ca obiect achizitionarea de spatiu de difuzare pe internet si la televiziuni, in conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimata fara TVA: 960.000,00 Moneda: Lei Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20. Autoritatea contractanta va răpunde în mod clar si complet tuturor la solicitărilor de clarificări: in a 11-a zi inainte de termenul limita de stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de publicitate media având ca obiect achiziţia de spaţiu de difuzare pe TV, radio, on-line şi out of home (OOH) în vederea realizării unei campanii media de informare cu privire la existenţa secţiunii dedicate utilizatorilor pe site-ul ANCOM – InfoCentru ANCOM (cod CPV: 79341000-6).  
Contracte de publicitate media având ca obiect achiziţia de spaţiu de difuzare pe TV, radio, on-line şi out of home (OOH) în vederea realizării unei campanii media de informare cu privire la existenţa secţiunii dedicate utilizatorilor pe site-ul ANCOM – InfoCentru ANCOM (cod CPV: 79341000-6). 03.04.19
Contract de publicitate media avand ca obiect achizitionarea de spatiu de difuzare pe internet si la televiziuni  
Contract de publicitate media având ca obiect achiziţia de spaţiu de difuzare pe TV, radio, on-line şi out of home (OOH) în vederea realizării unei campanii media de informare cu privire la existenţa secţiunii dedicate utilizatorilor pe site-ul ANCOM – InfoCentru ANCOM  
Contract de publicitate media avand ca obiect achizitionarea de spatiu de difuzare pe internet si la televiziuni 11.02.19
Contract de publicitate media avand ca obiect achizitionarea de spatiu de difuzare pe internet si la televiziuni (cod CPV: 79341000-6).  
Contract de publicitate media avand ca obiect achizitionarea de spatiu de difuzare pe internet si la televiziuni (cod CPV: 79341000-6). 28.08.18
Achiziţionarea de servicii de difuzare, prin închiriere de spaţiu virtual, pentru derularea unei campanii media online, în vederea promovării Strategiei Dunării, a doua campanie inclusă în cadrul proiectului Danube Strategy Point (DSP), finanţat prin Programul Transnaţional Dunărea 22.12.21
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele Mercedes si Nissan din dotarea ANCOM - (DRM si DRB) (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). 25.09.19
Achiziţionarea de servicii de difuzare, prin închiriere de spaţiu virtual, pentru derularea unei campanii media online, în vederea promovării Strategiei Dunării, a doua campanie inclusă în cadrul proiectului Danube Strategy Point (DSP), finanţat prin Programul pentru Regiunea Dunării 15.04.24