Servicii de proiectare, executie lucrări, asistenta tehnica proiectant, fazele:
Documentatie Tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (D.T.A.C.), inclusiv intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire;
Proiectul tehnic de executie (PTh+CS+DE);
Documentatiei Tehnice pentru Organizarea Executiei (D.T.O.E..);
Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a...
Servicii de proiectare, executie lucrări, asistenta tehnica proiectant, fazele:
Documentatie Tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (D.T.A.C.), inclusiv intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire;
Proiectul tehnic de executie (PTh+CS+DE);
Documentatiei Tehnice pentru Organizarea Executiei (D.T.O.E..);
Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv fazele determinante şi eventuale modificări ale proiectului);
Elaborare certificat energetic anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
Intocmire raport la terminarea executiei lucrarilor permanente;
Proiect "as-built";
pentru obiectivul de investitii: Modificare de temă la proiect autorizat cu A.C. 1059 din 30.09.2021: Centru Cultural Studenţesc - Amfiteatru, amenajare spaţii verzi, împrejmuire, reţele, bazin de retenţie ape pluviale, organizare de şantier"- Str. Bucium nr. 2, Municipiul Cluj-Napoca.
Valoarea estimată a serviciilor de proiectare si a lucrărilor de executie este de 16.406.300,00 lei fara TVA si se compune din :
755.690,00 lei fara TVA – proiectare reprezentand liniile din deviz : 3.1.3, 3.2, 3.4,3.5.4, 3.5.6, 3.8.1
15.417.770,00 lei fara TVA- executie lucrari reprezentand liniile din deviz : 4.1 si 4.4
232.840,00 lei fara TVA- organizare de santier reprezentand liniile 5.1
Contractul contine clauzele contractuale obligatorii prevazute in proiectul de contract din cadrul documentatiei de atribuire precum si cu prevederile din fisa de date a achizitiei.
Contractul se va derula dupa graficele de executie propuse de catre ofertanti.
Conform estimarii , lucrarea se va desfasura de la data emiterii ordinului de incepere , dupa constituirea garantiei de buna executie.
Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire, in conformitate cu art. 36 din HG 395/02.06.2016.
Durata contractului de proiectare si executie lucrari : 24 luni de la data emiterii ordinului de incepere
Termenul de prestare a serviciilor, inclusiv obtinerea avizelor si autorizatiilor este de 5 luni de la data emiterii ordinului de incepere a prestarii serviciilor;
Termenul de executie a lucrarilor este de 19 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor=10 zile
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date/Instructiunile pentru orfertanti, respectiv 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.