Feedback
I.D.: 106900714

Contract de proiectare si executie lucrari "Restaurarea şi renaturarea zonei de bifurcaţie a braţului Bala pentru asigurarea condiţiilor de navigaţie şi de protecţie a mediului pe Dunăre"

Data publicarii
13.12.24
Coduri CPV
45240000-1 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
10.03.25
Pretul estimativ:
743.795.414,73 RON - 743.795.414,73 RON
Documente participare:
  1. ACC_17794_DF_1229941.pdf
  2. Sectiunea IV - Conditii Specifice_BALA 2_10 12 2024.docx
  3. Instructiuni pentru Ofertanti_BALA 2_10 12 2024.docx
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare şi execuţie lucrări in cadrul proiectului ''Restaurarea şi renaturarea zonei de bifurcaţie a braţului Bala pentru asigurarea condiţiilor de navigaţie şi de protecţie a mediului pe Dunăre'', in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini – Sectiunea II a documentatiei de atribuire. CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: "Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze susp...
Proiectare şi execuţie lucrări in cadrul proiectului ''Restaurarea şi renaturarea zonei de bifurcaţie a braţului Bala pentru asigurarea condiţiilor de navigaţie şi de protecţie a mediului pe Dunăre'', in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini – Sectiunea II a documentatiei de atribuire. CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: "Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie sectoriala este condiţionată de obtinerea/aprobarea fondurilor necesare acestei achizitii, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 99/2016 privind achiziţiile publice sectoriale şi H.G. nr. 394/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Entitatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Entitatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, in conformitate cu prevederile art. 225 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea 99/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Entitatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Entitatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 7 luni de la data publicarii Anuntului de participare in SEAP, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. In acest sens, prin participarea la prezenta procedura, ofertantii isi insusesc si sunt de acord cu prevederile clauzei suspensive, in totalitatea lor. Termenul limita pana la care se primesc de la potentialii ofertanti solicitari de clarificari la documentatia de atribuire: - primul termen este cu 32 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, - al doilea termen este cu 20 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul limita de raspuns al entitatii contractante la solicitarile de clarificari la documentatia de atribuire: - primul termen este cu 24 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, - al doilea termen este cu 12 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. In conformitate cu art. 29 alin. 3 din Anexa la HG nr. 394/2016, Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenele mentionate anterior. Valoarea estimata a achizitiei sectoriale este de: 743.795.414,73 lei fara TVA. Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute nu este inclusa in valoarea estimata a achizitiei, fiind de: 70.703.293,78 lei fara TVA Modificarile nesubstantiale se efectueaza fara organizarea unei proceduri de atribuire, cu respectarea prevederilor art. 235-241 din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale cu modificarile şi completările ulterioare si cu incadrarea in sumele ce au fost alocate in bugetul proiectului cu aceasta destinatie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu