Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul de achizitie publica ce are ca obiect Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii: Infiintare centru integrat de colectare separată deseuri prin aport voluntar în Municipiul Craiova, constand intr-o platforma betonata,hală, spaţii administrative, dotată cu utilaje şi echipame...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul de achizitie publica ce are ca obiect Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii: Infiintare centru integrat de colectare separată deseuri prin aport voluntar în Municipiul Craiova, constand intr-o platforma betonata,hală, spaţii administrative, dotată cu utilaje şi echipamente tehnologice speciale pentru colectarea deseurilor - in cadrul proiectului cu finantare PNRR "INFIINTAREA UNUI CENTRU INTEGRAT DE COLECTARE SEPARATA PRIN APORT VOLUNTAR DESTINAT AGLOMERARII URBANE IN MUNICIPIUL CRAIOVA, JUDETUL DOLJ" , investitia propusa avand ca obiectiv specific dezvoltarea unui management al deseurilor eficient prin suplimentarea capacitatilor de colectare separata, pregatire pentru reutilizare si valorificare a deseurilor in vederea continuarii procesului de conformare cu prevederile directivelor specifice si a tranzitiei la economia circulara.
Valoarea estimata este de 11.732.384,00 Ron suma defalcata conform devizului general al obiectivului de investitii astfel:
Cap.1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – suma de 2.280.000,00 lei fara TVA
Cap.2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – suma de 455.025,00 lei fara TVA
Cap.3. Cheltuieli pentru proiecatre si asistenta tehnica – suma de 560.000,00 lei din care:
3.5.4.Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii de avize, acorduri si autorizatii – suma de 150.000,00 lei fara TVA;
3.5.6.Proiect tehnic si detalii de executie – suma de 350.000,00 lei fara TVA;
3.8.1.Asistenta tehnica din partea proiectantului – suma de 60.000,00 lei fara TVA
Cap.4. Cheltuieli pentru investitia de baza – suma de 8.359.359,00 lei fara TVA:
4.1.Constructii si instalatii - suma de 7.441.619,00 lei fara TVA
4.2.Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – suma de 51.860,00 lei fara TVA
4.3.Utilaje echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj - suma de 660.680,00 lei fara TVA
4.4. Utilaje echipamente tehnologice care nu necesita montaj si echipamente de tarnsport – suma de 205.200,00 lei fara TVA
Cap.5. Alte cheltuieli 5.1.Organizare de santier – suma de 62.000,00 lei fara TVA din care:
5.1.1 Lucrarari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier –suma de 60.000,00 lei fara TVA;
5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – suma de 2.000,00 lei fara TVA
Cap.6 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste 16.000,00 lei fara TVA din care :
6.1. Pregatirea personalului de exploatare – suma de 10.000,00 lei fara TVA;
6.2. Probe tehnologice si teste – suma de 6.000,00 lei fara TVA.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, suma ce urmeaza a fi utilizata, in functie de necesitati, in conformitate cu prev. art.221-222 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data de depunere a ofertelor.