Feedback
I.D.: 76707431

Contract de proiectare si executie de lucrari aferente obiectivului "Reabilitare strazi Cucu, Interna, Scolii Bustenari, Plaisor, Carzol, Coman -Andone, in comuna Telega, judetul Prahova"

Data publicarii
21.12.22 Exista 162.319 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233142-6
Pretul estimativ:
1.915.479,02 RON - 1.915.479,02 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare si executie lucrari aferente obiectivului "Reabilitare strazi Cucu, Interna, Scolii Bustenari, Plaisor, Carzol, Coman – Andone in comuna Telega, judetul Prahova" Valoarea estimată este de: 1 915 479,02 lei fără TVA, compusă din: - Proiectare (Documentaţie autorizaţie de construire, Proiect tehnic de execuţie şi detalii de execuţie; Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie; ...
Proiectare si executie lucrari aferente obiectivului "Reabilitare strazi Cucu, Interna, Scolii Bustenari, Plaisor, Carzol, Coman – Andone in comuna Telega, judetul Prahova" Valoarea estimată este de: 1 915 479,02 lei fără TVA, compusă din: - Proiectare (Documentaţie autorizaţie de construire, Proiect tehnic de execuţie şi detalii de execuţie; Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie; Antemasuratori detaliate: 87796,57 lei fara TVA - Cheltuieli pentru investiţia de bază 1827682,45 lei fara TVA Proiectarea, execuţia lucrărilor şi asistenţa tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Reabilitare strazi Cucu, Interna, Scolii Bustenari,Plaisor, Carzol, Coman – Andone in comuna Telega, judetul Prahova": • Faza I – PROIECTARE consta in: Documentaţie autorizaţie de construire, , Proiect tehnic de execuţie şi detalii de execuţie, Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, Antemăsuratori Detaliate. Proiectarea se realizează în conformitate cu prevederile din contract, cu prevederile legale în vigoare, normele şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare. - Termen de predare – 3 lunI de la emiterea ordinului de începere a proiectarii. Având în vedere că valoarea estimată include şi costurile privind verificarea tehnică de calitatea P.T.+D.D.E., autoritatea contractantă a hotărât ca ofertantul să cuprindă în oferta sa şi să asigure verificarea tehnică de calitate a P.T.+D.D.E. Proiectantul va respecta cel putin următoarele, dar fără a se limita la acestea: (1) Proiectantul se obligă să presteze serviciile care fac obiectul contractului cu profesionalismul şi promptitudinea cuvenite angajamentului asumat şi în conformitate cu oferta sa tehnică, anexă la contract. (2) Proiectantul se obligă să supravegheze prestarea serviciilor, să asigure resursele umane, materialele, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă, cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevazută în contract sau se poate deduce în mod rezonabil din contract. (3) Proiectantul este singurul răspunzător pentru pagubele cauzate unor terţe persoane, pentru neexecutarea sau executarea improprie a serviciilor care fac obiectul prezentului contract. (4) Proiectantul este singur şi deplin responsabil pentru calitatea serviciilor prestate în conformitate cu termenele aferente fiecărei activităţi. Totodată, este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului. (5) Proiectantul se obligă să întocmească, să depună, să prezinte şi să susţină documentaţiile tehnico-economice de avizare la organismele centrale/teritoriale/locale, conform legislaţiei în vigoare. (6) În cazul deplasărilor pe teren, prestatorul trebuie să asigure pentru echipa sa, pe toată durata deplasărilor, întreaga logistică şi echipamentul necesar. Costurile implicate de aceste activităţi sunt considerate ca incluse în preţul contractului. (7) Proiectantul se obligă să introducă în documentaţia care face obiectul prezentului contract, toate modificările cerute prin avize/acorduri/ studii de specialitate fără a mai cere suplimentarea preţului contractului. (8) Proiectantul se obligă să ia de urgenţă toate măsurile necesare în vederea întocmirii şi depunerii tuturor completărilor/modificărilor, etc referitoare la documentatiile tehnico-economice, pe cheltuiala sa Faza II – EXECUŢIA LUCRĂRILOR - Execuţia lucrărilor se va realiza în conformitate cu autorizaţia de construire, proiectul tehnic verificat şi detaliile de execuţie, prevederile din contract, caietul de sarcini, prevederile legale în vigoare, normele şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare, precum şi conform documentelor/anexelor contractului. - Garanţia lucrărilor executate va fi de 48 luni de la data recepţiei la terminarea lucrărilor. - Termen de execuţie – 12 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. Executantul va respecta cel puţin următoarele, dar fără a se limita la acestea: (1) Lucrările se vor executa cu respectarea strictă a Autorizaţiei de Construire, a Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie. (2) Executantul este obligat să asigure nivelul de calitate al lucrărilor prin sistemul propriu de calitate conceput şi realizat prin personal propriu şi prin responsabilul tehnic cu execuţia atestat(RTE);(3) Executantul, pe perioada construcţiei, va asigura condiţiile corespunzătoare pentru păstrarea mediului înconjurător, pe şantier, acordând o atenţie specială limitării emisiilor de zgomot; limitării emisiilor de substanţe periculoase în atmosferă; prevenirii poluării sau contaminării apelor subterane şi de suprafaţă; (4) Executarea lucrărilor de construcţii se poate face numai pe baza Autorizaţiei de Construire, proiectului tehnic (PT) şi a detaliilor de execuţie (DDE); (5) Decontarea lucrărilor se va face la cantităţi real executate, în baza situaţiei de lucrări, însoţită de măsurători real executate, semnată de către executant, verificată şi acceptată de către dirigintele de şantier şi achizitor; (6) Lucrările ce devin ascunse se decontează numai dacă au fost consemnate în procesul-verbal de lucrări ascunse;(7) Operatorul economic/executantul lucrării este obligat să prezinte certificate de calitate, inclusiv rapoarte de încercări eliberate de un organism de evaluare a conformităţii, pentru materialele achiziţionate şi puse în operă, din care să rezulte calitatea solicitată şi cotele de cheltuieli directe; (8) Articolele din ofertă vor cuprinde toate materialele necesare execuţiei lucrărilor. Nu vor fi admise în perioada de execuţie cantităţi suplimentare de materiale pentru execuţia lucrărilor aferente; (9) Preţurile vor fi ferme pe toată durata de realizare a contractului. (10) Ofertantul câştigător în calitate de executant al lucrărilor în construcţii are următoarele obligaţii principale: a) sesizarea investitorului asupra neconformităţilor şi neconcordanţelor constatate în proiecte, în vederea soluţionării; b)începerea execuţiei lucrărilor numai la construcţii autorizate în condiţiile legii şi numai pe baza şi în conformitate cu proiecte verificate de specialişti atestaţi; c) asigurarea nivelului de calitate corespunzător cerinţelor printr-un sistem propriu de calitate conceput şi realizat prin personal propriu, cu responsabili tehnici cu execuţia autorizaţi; d) convocarea factorilor care trebuie să participe la verificarea lucrărilor ajunse în faze determinante ale execuţiei şi asigurarea condiţiilor necesare efectuării acestora, în scopul obţinerii acordului de continuare a lucrărilor; e) soluţionarea neconformităţilor, a defectelor şi a neconcordanţelor apărute în fazele de execuţie, numai pe baza soluţiilor stabilite de proiectant cu acordul investitorului; f) utilizarea în execuţia lucrărilor numai a produselor şi a procedeelor prevăzute în proiect, certificate sau pentru care există agremente tehnice, care conduc la realizarea cerinţelor, precum şi gestionarea probelor-martor; înlocuirea produselor şi a procedeelor prevăzute în proiect cu altele care îndeplinesc condiţiile precizate şi numai pe baza soluţiilor stabilite de proiectanţi cu acordul investitorului; g) respectarea proiectelor şi a detaliilor de execuţie pentru realizarea nivelului de calitate corespunzător cerinţelor; h) sesizarea, în termen de 24 de ore, a Inspectoratului de Stat în Construcţii-I.S.C. în cazul producerii unor accidente tehnice în timpul execuţiei lucrărilor; i) supunerea la recepţie numai a construcţiilor care corespund cerinţelor de calitate; j) aducerea la îndeplinire, la termenele stabilite, a măsurilor dispuse prin actele de control sau prin documentele de recepţie a lucrărilor de construcţii; k) remedierea, pe propria cheltuială, a defectelor calitative apărute din vina sa, atât în perioada de execuţie, cât şi în perioada de garanţie stabilită potrivit legii; l) readucerea terenurilor ocupate temporar la starea lor iniţială, la terminarea execuţiei lucrărilor; m) stabilirea răspunderilor tuturor participanţilor la procesul de producţie-factori de răspundere, colaboratori, subcontractanţi; (11) La realizarea lucrărilor se vor utiliza numai materiale agrementate conform reglementărilor în vigoare, precum şi legislaţiei şi standardelor naţionale armonizate cu legislaţia Uniunii Europene; (12) Toate lucrările se execută în conformitate cu prevederile standardelor de stat, ale normativelor, ale prescripţiilor tehnice şi normelor tehnice de protecţia muncii în vigoare; (13) În cazul în care antreprenorul foloseşte materiale din import, normelor tehnice şi normativelor menţionate li se vor adăuga prevederile specifice cerute de producătorul respectiv. (14) Operatorii economici vor respecta condiţiile de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă pe toata durata de îndeplinire a contractului. • Faza III – ASISTENŢA TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI - Termen de execuţie Faza III - pe toată durata execuţiei lucrărilor, până la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. În cadrul Fazei III – ASISTENŢA TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI, proiectantul va avea sarcinile prevazute in caietul de sarcini Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de proiectare si executie de lucrari aferente obiectivului "Reabilitare strazi Cucu, Interna, Scolii Bustenari, Plaisor, Carzol, Coman -Andone, in comuna Telega, judetul Prahova" 14.11.22
Servicii de proiectare si execuţie a lucrărilor de Reparaţie Curenta – ‚refacere drum balastat’ la obiectivul Drumuri interioare-exterioare „DRUM EXTERIOR EST UT 440 ” 07.06.18
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului "EXTINDERE RETEA DISTRIBUTIE GAZE NATURALE IN LOCALITATEA SURANI, DJ 233, DS PODURI, DS DOBRARI DS HORNARI, DS POENELE, DS BRACACEA, DS DAVIDESCU MARIN, DE TOLOAIE, DS NELUTA DAVID, DS GEORGESCU STOICA, DS MAGISTRALA, DS MANARI, DS HELCIU 2"  
Executie lucrari de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare  
Executie lucrari de reabilitare / modernizare cladiri / conditii de locuire, inclusiv accesibilizare  
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Reabilitare si modernizare infrastructura de canalizare de interes local pentru cartier Diana si zona de blocuri “C-uri"", in oras Plopeni, judetul Prahova  
Servicii de supervizare, consultanţă şi asistenţă tehnică pentru lucrările de proiectare şi execuţie din cadrul obiectivului de investiţii "Centru de instruire-pregătire destinat activităţilor CDI-CAART 20.01.22
Lucrari de Executie Eficientizare Consumuri Energetice in Municipiul Ploiesti Sistem Iluminat Public TRASEU TRAMVAI 102: Strada GAGENI - Şoseaua NORDULUI - Şoseaua VESTULUI - Strada LIBERTĂŢII (GARA DE VEST) Cod SMIS 122010  
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investitii: "Creşterea eficienţei energiei electrice şi gestionărea inteligentă a energiei în clădirile publice - grădiniţa din comuna Filipeştii de Pădure" 01.08.24