Prezenta procedură de atribuire a contractului de Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii "Modernizare DJ 176, km 42+700 – 48+697, Brodina – Brodina de Jos, judeţul Suceava"., are în vedere asigurarea următoarelor aspecte:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, în conformitate cu Expertiza tehnică şi Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI)
• Documentaţii tehnice ne...
Prezenta procedură de atribuire a contractului de Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii "Modernizare DJ 176, km 42+700 – 48+697, Brodina – Brodina de Jos, judeţul Suceava"., are în vedere asigurarea următoarelor aspecte:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, în conformitate cu Expertiza tehnică şi Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI)
• Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor / acordurilor / autorizaţiilor
• Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor – P.A.C.
• Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor – P.O.E.
• Proiectul tehnic de execuţie, caiete de sarcini, detalii de execuţie – P.Th, C.S, D.D.E
• Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de execuţie a lucrărilor
Execuţia lucrărilor în conformitate cu documentaţia PT avizată şi pe baza documentaţiei Detalii de Execuţie aferentă Proiectului Tehnic.
Descrierea lucrărilor este disponibilă în Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Având în vedere că, obiectivul de investiţii "Modernizare DJ 176, km 42+700 – 48+697, Brodina – Brodina de Jos, judeţul Suceava" este inclus spre finanţare prin PNI "Anghel Saligny", este necesar a se amplasa la locul investiţiei doua panouri de informare, cu privire la implementarea proiectului, conform Ordinului nr. 1333/2021 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului naţional de investiţii "Anghel Saligny", pentru categoriile de investiţii prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021, Anexa A la normele metodologice. Contractantul va include prin organizarea de şantier: Proiectare/machetare panou/folii inscripţionate; Realizare panou/folii inscripţionate; Instalare panou; Întreţinerea acestuia pe perioada implementării programului; Asigurarea condiţiilor de siguranţă, stabilitate, etc.
Conform Devizului general elaborat şi aprobat de către autoritatea contractantă, valoarea estimată este de 18.355.710,93 lei fără TVA, din care:
Cap. 3.5.4. Documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor, acordurilor, autorizaţiilor: 2.000 lei
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 450.000 lei
Cap. 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 90.000 lei fără TVA
Cap. 1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor: 330.000 lei fără TVA
Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 17.428.710, 93 lei fără TVA
Cap. 5.1.1. Lucrări de construcţii si instalaţii aferente organizării de şantier: 50.000,00 lei fără TVA
Cap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului: 5.000 lei fără TVA
Durata contractului: 3 luni pentru proiectare şi 24 luni pentru execuţie lucrări şi asistenţă tehnică de la emiterea ordinului scris de începere a lucrărilor/prestare a serviciilor.
Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen de răspuns la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
- cu 6 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare;
*Avand in vedere numarul limitat de caractere, rugam a se citi Instructiunile Ofertantului