Prezenta procedură de atribuire a contractului de Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii "Asfaltare DJ 176, Argel, km 32+000 – 33+000, judeţul Suceava", are în vedere asigurarea următoarelor aspecte:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu Expertizele tehnice şi Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) realizate în anul 2019:
• Document...
Prezenta procedură de atribuire a contractului de Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii "Asfaltare DJ 176, Argel, km 32+000 – 33+000, judeţul Suceava", are în vedere asigurarea următoarelor aspecte:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu Expertizele tehnice şi Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) realizate în anul 2019:
• Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor / acordurilor / autorizaţiilor
• Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor – P.A.C.
• Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor – P.O.E.
• Proiectul tehnic de execuţie, caiete de sarcini, detalii de execuţie – P.Th, C.S, D.D.E
• Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de execuţie a lucrărilor
EXECUŢIE LUCRĂRI:
Execuţia lucrărilor în conformitate cu documentaţia PT avizată şi pe baza documentaţiei Detalii de Execuţie aferentă Proiectului Tehnic.
Descrierea lucrărilor este disponibilă în Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Conform Devizului general elaborat şi aprobat de către autoritatea contractantă, valoarea estimată este de 6.923.500,00 lei fără TVA, din care:
Cap. 3.5.4. Documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor, acordurilor, autorizaţiilor: 15.000,00 lei
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 130.000,00 lei
Cap. 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 50.000,00 lei fără TVA
Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 6.638.500,00 lei fără TVA
Cap. 5.1.1. Lucrări de construcţii si instalaţii aferente organizării de şantier: 90.000,00 lei
Durata contractului: 45 zile pentru proiectare şi 24 luni pentru execuţie lucrări şi asistenţă tehnică de la emiterea ordinului scris de începere a lucrărilor/prestare a serviciilor.
Descrierea lucrărilor este disponibilă în documentaţia tehnică atasată în SEAP.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare cel mai târziu cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.
Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen de răspuns la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
- cu 6 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare;