Contract de achiziţie publică de lucrări
Servicii de proiectare, asistenta tehnică şi Execuţie lucrări: Proiect Tehnic de execuţie(inclusiv Memoriu tehnic general, Memorii tehnice pe specialităţi, Breviare de calcul, Liste cantităţi de lucrări, părţi desenate), Caiete de Sarcini, Detalii de execuţie, Documentaţie pentru obţinere Autorizaţie de construcţie, Documentaţie pentru obţinere Avize şi Acorduri, Proiect tehnic – As ...
Contract de achiziţie publică de lucrări
Servicii de proiectare, asistenta tehnică şi Execuţie lucrări: Proiect Tehnic de execuţie(inclusiv Memoriu tehnic general, Memorii tehnice pe specialităţi, Breviare de calcul, Liste cantităţi de lucrări, părţi desenate), Caiete de Sarcini, Detalii de execuţie, Documentaţie pentru obţinere Autorizaţie de construcţie, Documentaţie pentru obţinere Avize şi Acorduri, Proiect tehnic – As Build, Asistenţă tehnică proiectant(pe perioada de execuţie şi pentru participarea la feazele de verificare a calităţii lucrărilor, conform Programelor de urmărire a execuţie) şi execuţie lucrări aferente obiectivului: "Amplasare, Montare si Punere in Functiune a 5 Statii de Reîncărcare Maşini Electrice"
Obiectivul de investitie presupune instalarea a 5 staţii de reincărcare pentru autovehicule electrice, în locaţii uşor accesibile dar, totodata, situate şi pe principalele rute utilizate de cetăţenii municipiului, fiind amplasate în apropierea unor puncte de interes pentru aceştia:
- Amplasament 1 - B-dul Brailei nr. 115-117,
- Amplasament 2 – Intersectie Str. Marasesti cu B-dul Independentei,
- Amplasament 3 - Intersectie str. Aleea stadionului cu B-dul Bucuresti nr. 2,
- Amplasament 4 – Intersectie str. Emil Racovita cu str. Barsei,
- Amplasament 5 – Parcarea Casei de Cultura a Sindicatelor in apropierea Punctului de Informare Turistica
Prin activitatea de proiectare se va avea in vedere, cu respectarea scenariului recomandat din Documentatia S.F., amenajarea locatiilor si instalarea a 5 statii de reincarcare automobile electrice.
Statia de incarcat masini electrice descris in sensul celor definite in documentul "ORDIN nr. 760 din 17 iulie 2018" si anume, citez: "staţie de reîncărcare - o unitate formată din minimum 2 puncte de reîncărcare, alimentate de acelaşi punct de livrare din reţeaua publică de distribuţie, din care 1 punct de reîncărcare permite încărcarea multistandard în curent continuu, la o putere ≥ 50 kW, şi 1 punct de reîncărcare permite încărcarea în curent alternativ la o putere ≥ 22 kW a vehiculelor electrice. Staţia de reîncărcare va permite încărcarea simultană la puterile declarate".
Caracteristici tehnice minimale urmarite pentru statiile de incarcare:
• Trebuie sa incarce până la 125 km în 30 de minute,
• Trebuie sa deserveasca incarcarea a 2 maşini simultan, dintr-un punct de incarcare in curent continuu DC, debitand o putere activa ≥ 50 kW si din al doilea punct de incarcare in curent alternativ CA, debitand o putere activa de ≥ 22 kW,
• Statia electrica de incarcare trebuie sa aiba 3 tipuri de cabluri electrice de interconectare: CHAdeMO, CCS, AC Type 2,
• Statia electrica de incarcare trebuie sa aiba cablu electric fix pentru alimentarea masinilor electrice in curent alternativ [AC] si curent continuu [DC],
• Trebuie ca statia electrica de incarcare sa aiba sistem de citire de tip RFID - Radio-Frequency Identification (Identificare prin frecvenţă radio),
• Statia electrica de incarcare trebuie sa aiba sistem de generaţiei a treia de comunicaţie radio mobilă 3G Universal Mobile Telecommunications System (UMTS),
• Statia electrica de incarcare trebuie sa aiba sistemul de comunicatie de tip Open Charge Point Protocol (OCPP) versiunea 1.5 si 1.6.,
• Statia electrica de incarcare trebuie sa se conecteze prin intermediul unui modem UMTS si prin intermediul sistemului de conexiune încorporat de tip Ethernet,
• Statia electrica de incarcare trebuie sa poata fi pornita sau oprita prin intermediul sesiunii de încărcare cu un card magnetoelectric de încărcare sau de la distanţă prin intermediul aplicaţiei de tip WEB,
• Statia electrica de incarcare trebuie sa aiba carcasa dintr-un material robust, cu rezistenţă la impact (din oţel inoxidabil şi aluminiu), ce face carcasa rezistentă la şocuri, rezistentă la intemperii şi colorfast (compatibilă IK10 şi IP54),
• Statia electrica de incarcare trebuie sa aiba un sistem de citire a cardurilor prin scanarea unei zone dedicate sau prin intermediul aparatului de identificare la purtator tokenul, in vederea pornirii sau opririi sesiunii de încărcare,
• Statia electrica de incarcare trebuie sa aiba un sistem de oprire de urgenta de tip EPO (Emergency Power Off),
• Statia electrica de incarcare trebuie sa aiba cabluri de încărcare compatibile cu modul CHAdeMO, cât şi cu modul CCS2,
• Statia electrica de incarcare trebuie sa aiba lumini pentru indicarea starii de functionare, prin indicarea selectiva pentru determinarea fiecarei faze a starii de încărcare în timp real,
• Statia electrica de incarcare poate sa aiba puncetele de reincarcare in curent alternativ AC si curent continuu DC separate la distanta de 2-3 m, astfel in cat sa se poata alimenta in mod facil doua masini electrice simultan.
Numarul de zile pana la care ofertantii pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.