Feedback
I.D.: 45459578

Contract de Prestari Servicii in domeniul sanatatii

Data publicarii
08.04.20 Exista 170.015 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
75122000-7
Termenul limita pentru depunere:
15.04.20
Pretul estimativ:
61.200,00 RON - 61.200,00 RON
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va incheia un contract de prestari servicii cu ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul realizat in baza criteriului “pretul cel mai scazut", fara posibilitatea de ajustare a pretului, urmand ca executarea contractului sa se realizeze in baza comenzii emisa de achizitor in functie de necesitate si de fondurile bugetare disponibile.Obiectul contractului il reprezinta prestarea serviciilor administrative in domeniul ...
Se va incheia un contract de prestari servicii cu ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul realizat in baza criteriului “pretul cel mai scazut", fara posibilitatea de ajustare a pretului, urmand ca executarea contractului sa se realizeze in baza comenzii emisa de achizitor in functie de necesitate si de fondurile bugetare disponibile.Obiectul contractului il reprezinta prestarea serviciilor administrative in domeniul sanatatii ce vor fi prestate in cadrul SCJU Constanta. Durata Contractului de prestari servicii: de la data semnarii pana la 31.12.2020, cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in limita bugetului lunar aprobat pana la aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent anului 2021 . Valoarea estimata se raporteaza la un numar de 12 luni. Plata se va face in termen de 60 de zile de la data confirmarii de primire a facturii de catre autoritatea contractanta. Receptia se va efectua de catre autoritatea contractanta, conform metodologiilor de receptie in vigoare. Recepţia se va finaliza prin intocmirea unui proces verbal de receptie a serviciilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de prestari servicii in domeniul sanatatii 03.06.19
Contract de prestari servicii pentru monitorizarea dozimetrica 28.04.20
Furnizare de furnituri de birou si papetarie’’ 16.07.18
FURNIZARE DE CONSUMABILE PENTRU COPIERE / PRINTARE /5 LOTURI – ACORD CADRU 12 LUNI 03.01.22
Furnizare REACTIVI si CONSUMABILE pentru ANATOMIA PATOLOGICA 1 lot si LABORATORUL DE TOXICOLOGIE 2 loturi- ACORD CADRU 24 LUNI 23.03.22
Kit complet pentru procesarea prin tehnica de imunohistochimie a 250 lame : 72 kituri 18.05.20
Furnizare OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT (la tub) 06.07.20
Furnizare OXIGEN MEDICINAL COMPRIMAT (la tub) 06.07.20
ACORD CADRU 36 LUNI Furnizare "Materiale consumabile pentru sterilizare" - 5 Loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 2.523.375 Lei si maxim 3.759.300Lei, astfel : Lot nr. 1 – Materiale de impachetat tip seturi hartie de sterilizare – valoare minim 935300 Lei / valoare maxima 1.057.680 Lei Lot nr. 2 Materiale de impachetat tip sturi role de sterilizare –valoare minima 1.047.120 Lei / valoare maxima 1.746.360 Lei Lot nr. 3. Materiale pentru impachetat seturile de sterilizare si teste pre procesului de sterilizare – valoare minima 156700 Lei / valoare maxima 320040 Lei Lot nr. 4 Materiale pentru verificarea procesului de sterilizare – valoare minima 136080 Lei / valoarea maxima 209520 Lei Lot nr. 5 Materiale pentru realizarea procesului de sterilizare – valoare minima 248175 Lei / valoare maxima 425700 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Materiale de impachet 11.12.20
ACORD-CADRU 24 luni Furnizare "Reactivi pentru Unitatea de Transfuzii sanguine si sectiile spitalului" - 18 loturi Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 1.130.924,12 Lei si maxim 1.312.383,28 Lei, astfel : Reperele si cantitatile minime si maxime ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. 10.09.20