Feedback
I.D.: 41862339

Contract de prestari servicii de suport implementare şi dezvoltare software pentru sistemele Front-Office şi Back-Office pentru Mărci şi Desene şi Modele, şi Registrele online, (conform Conditiei suspensive detaliate la Pct. VI.3 Informatii suplimentare.)

Data publicarii
06.02.20 Exista 1.005.053 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72200000-7
Pretul estimativ:
530.000,00 RON - 530.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cerinţe privind desfăşurarea activităţilor • Orice modificare şi/sau dezvoltare adaptivă pentru componentele e-services cât şi pentru Back Office, va fi livrată cu codul sursă, folosind sistemul colaborativ GITLAB. Beneficiarul va pune la dispoziţie prestatorului un cont de acces. • Beneficiarul şi prestatorul vor stabili un sistem de raportare de erori şi de prioritizare a acestora folosind sisteme opensource de comunicar...
Cerinţe privind desfăşurarea activităţilor • Orice modificare şi/sau dezvoltare adaptivă pentru componentele e-services cât şi pentru Back Office, va fi livrată cu codul sursă, folosind sistemul colaborativ GITLAB. Beneficiarul va pune la dispoziţie prestatorului un cont de acces. • Beneficiarul şi prestatorul vor stabili un sistem de raportare de erori şi de prioritizare a acestora folosind sisteme opensource de comunicare ( Bugzilla sau echivalent) care nu va implica costuri suplimentare pentru Beneficiar. • Orice modificare şi/sau dezvoltare adaptivă va fi testată în mediul/mediile de dezvoltare şi test pus(e) la dispoziţie de către OSIM, înainte de implementarea în producţie. • Pe toată durata contractului Prestatorul va asigura prezenţa permanentă a minim 2 programatori Java şi prezenţa în 2 zile lucrătoare/săptămână a administratorului de sistem la sediul OSIM. Beneficiarul va asigura accesul la resursele necesare pentru aceste persoane. • Echipa Prestatorului va lucra permanent împreună cu doi programatori români, agajaţi de către EUIPO şi detaşaţi la OSIM care au deja experienţă în dezvoltările pentru acest sistem. • În timpul derulării contractului se vor defăşura la sediul OSIM întâlniri de lucru, la fiecare 2 săptâmâni, la care, din partea Prestatorului, va participa întreaga echipă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de prestari servicii de suport implementare şi dezvoltare software pentru sistemele Front-Office şi Back-Office pentru Mărci şi Desene şi Modele, şi Registrele online, (conform Conditiei suspensive detaliate la Pct. VI.3 Informatii suplimentare.) 25.11.19
Valoarea contractului de servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 20.12.19
Servicii de normare a muncii – elaborare si/sau verificare norme de munca, norme de personal, sfera de atributii pentru activitatile din cadrul DEER; propunerea de optimizare a structurii functionale; propunere unui sistem nou de salarizare bazat pe managementul performantei – obiective si indicator 10.07.24
Servicii consultanta IT  
SoftManager - Servicii de audit informatic si de testari informatice  
Proiectul european "Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă" 02.11.20
Proiectul european "Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă" 20.10.20
Pachet servicii organizare evenimente sesiuni de training în cadrul proiectului SIPOCA 399  
Estimarea Contractului de prestari servicii de mentenanta adaptiva si dezvoltare software pentru sistemul integrat front office si back office 15.11.17
Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT 20.12.19