Feedback
I.D.: 38878648

CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE SPALATORIE SI CURATATORIE USCATA, LA SEDIUL AUTORIZAT AL PRESTATORULUI, ALTUL DECAT INCINTA DIN CADRUL SJU DR TR SEVERIN SI CU O DURATA DE 40 DE ZILE COD UNIC DE IDENTIFICARE A ACHIZITIEI: 4222239/2019/46

Data publicarii
03.10.19 Exista 47.494 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98310000-9
Termenul limita pentru depunere:
18.10.19
Pretul estimativ:
70.500,00 RON - 70.500,00 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE.doc
  2. FORMULAR CONTRACT NOU.docx
  3. Caiet sarcini spalatorie.pdf
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect prestarea serviciilor de spalatorie si curatatorie uscata, cu o durata de 40 de zile. Contractul poate inceta si inainte de termen, cu o notificare prealabila din partea achizitorului. Serviciile se vor presta in conformitate cu prevedrile OMS nr. 1025/2000 pentru aprobarea normelor privind serviciile de spalatorie pentru unitatile medicale.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si comple...
Contractul are ca obiect prestarea serviciilor de spalatorie si curatatorie uscata, cu o durata de 40 de zile. Contractul poate inceta si inainte de termen, cu o notificare prealabila din partea achizitorului. Serviciile se vor presta in conformitate cu prevedrile OMS nr. 1025/2000 pentru aprobarea normelor privind serviciile de spalatorie pentru unitatile medicale.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare in a 3 -a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limigta de depunere a ofertelor : 3.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
CONTRACT DE FURNIZARE MASINI DE SPALAT SI USCAT RUFE COD UNIC DE IDENTIFICARE A ACHIZITIEI: 4222239/2019/39 05.09.19
Contract de achizitie publica de prestari servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor periculoase (taietoare intepatoare infectioase; chimice, farmaceutice, anatomo-patologice,citostatice), cu ambalajele prestatorului cu o durata de 8 luni de la data semnarii contractului de achizitie publica, contractul incheindu-se pana la 31.12.2020, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional pe o perioada de 4 luni, pana la data de 30.04.2020.CODUL UNIC DE IDENTIFICARE A ACHIZITIEI: 422239/2020/41 18.05.20
Acord-cadru de prestări servicii de pază, cu o durată de 24 de luni, codul unic de identificare al achizitiei: 4222239/2019/45 24.04.19
Acord-cadru de prestări servicii de pază, cu o durată de 24 de luni, codul unic de identificare al achizitiei: 4222239/2019/45  
ACORD-CADRU DE PRESTARI SERVICII DE PAZA, CU O DURATA DE 24 DE LUNI CODUL UNIC DE IDENTIFICARE AL ACHIZITIEI: 4222239/2019/45  
ACORD-CADRU DE PRESTARI SERVICII DE PAZA, CU O DURATA DE 24 DE LUNI CODUL UNIC DE IDENTIFICARE AL ACHIZITIEI: 4222239/2019/45 24.04.19
Acord-cadru de prestări servicii de pază, cu o durată de 24 de luni, codul unic de identificare al achizitiei: 4222239/2019/45 24.04.19
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR MEDICALE PERICULOASE, CU DURATA PANA LA 31.12.2019, CU POSIBILITATEA PRELUNGIRII PRIN ACT ADITIONAL PE O DURATA DE 4 LUNI. CODUL UNIC DE IDENTIFICARE A ACHIZITIEI: 422239/2019/48 25.07.19
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE, DEFALCATE IN 8 LOTURI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI. CODUL UNIC DE IDENTIFICARE A ACHIZITIEI PUBLICE: 49/4222239/2020 28.09.20
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE PREPARARE A MANCARII SI SERVICII DE CATERING, CU O DURATA DE 3 LUNI INCEPAND CU DATA DE 01.01.2020 COD UNIC DE IDENTIFICARE AL ACHIZITIEI: 4222239/47/2019 02.12.19