Feedback
I.D.: 19280007

Contract de prestari servicii de service si asistenta tehnica pentru echipamentele informatice din dotarea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu în locatiile situate la urmatoarele adrese din Sibiu: str.Bastionului nr.4-6, str. Mitropoliei nr.2,str.Spartacus nr.2.

Data publicarii
25.04.17 Exista 167.992 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Termenul limita pentru depunere:
02.05.17
Pretul estimativ:
5.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de prestari servicii de service si asistenta tehnica pentru echipamentele informatice din dotarea DGASPC Sibiu. Durata contractului de service este de 8 luni de la semnarea contractului si presupune achizitia de servicii de întretinere si reparatie a echipamentelor IT iesite din garantie la data încheierii prezentului acord, dar si a celor carora pe parcursul contractului le va expira perioada de garantie. Ofertele...
Contract de prestari servicii de service si asistenta tehnica pentru echipamentele informatice din dotarea DGASPC Sibiu. Durata contractului de service este de 8 luni de la semnarea contractului si presupune achizitia de servicii de întretinere si reparatie a echipamentelor IT iesite din garantie la data încheierii prezentului acord, dar si a celor carora pe parcursul contractului le va expira perioada de garantie. Ofertele depuse vor include si contravaloarea serviciilor ofertate pe parcursul acestei perioade pentru echipamentele care urmeaza sa iasa din garantie. Orice echipament IT a carui perioada de garantie va expira pe parcursul prezentului acord, va beneficia de serviciile de întretinere si reparatie ofertate, odata cu semnarea contractului. Orice echipament IT care se supune prezentului contract, dar care urmeaza a fi casat înainte de expirarea perioadei acestuia, duce în mod automat la diminuarea contravalorii serviciilor oferite.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de prestari servicii de service si asistenta tehnica pentru echipamentele informatice din dotarea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu în locatiile specificate in caietul de sarcini nr. 9447/26.02.2018. 07.03.18
Contract de servicii avand ca obiect expertiza tehnica pentru proiectul “Reabilitare si modernizare constructie pavilion III din cadrul CS PRICHINDELUL Sibiu” str.Bastionului nr.6, avand caracteristicile mentionate in caietul de sarcini si va fi solicitat la adresa de email mentionata. 15.12.17
Servicii de dezinsectie si deratizare pentru imobilele din cadrul Complexului de Servicii Prichindelul Sibiu ,pana la data de 31.12.2017,str.Bastionului ,nr.6,loc.Sibiu ,judetul Sibiu 20.07.17
CONTRACT DE FURNIZARE, TRANSPORT, MONTARE, PUNERE IN FUNCTIUNE, INSTRUIRE, ANALIZA, PROIECTARE, IMPLEMENTARE SI SERVICE ÎN GARANTIE A ECHIPAMENTELOR IT SI A SISTEMELOR DE OPERARE, PROGRAMELOR IT SI APLICATIEI DE BIBLIOTECA DIGITALA ÎN CADRUL PROIECTULUI CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA ÎN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII - PROCEDURA NR.5 ECHIPAMENTE SI LICENTE IT  
CONTRACT DE FURNIZARE, TRANSPORT, MONTARE, PUNERE IN FUNCTIUNE, INSTRUIRE, ANALIZA, PROIECTARE, IMPLEMENTARE SI SERVICE ÎN GARANTIE A ECHIPAMENTELOR IT SI A SISTEMELOR DE OPERARE, PROGRAMELOR IT SI APLICATIEI DE BIBLIOTECA DIGITALA ÎN CADRUL PROIECTULUI CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA ÎN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII - PROCEDURA NR.5 ECHIPAMENTE SI LICENTE IT 19.05.15
Contract de furnizare, transport, montare, punere in functiune, instruire, analiza, proiectare, implementare si service în garantie a echipamentelor IT si a sistemelor de operare, programelor it si aplicatiei de biblioteca digitala în cadrul proiectului „Centru de cercetare si telemedicina în bolile neurologice la copii” – procedura nr. 5 echipamente si licente IT  
Serviciilor de proiectare fazaPAC, POE, PT, asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Şcolii nr. 22 în vederea relocării Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă nr. 1 Sibiu"  
,,Proiectare extindere în vederea amenajării spaţiilor de învăţământ la Colegiul Naţional Octavian Goga" PT+DDE+DTAC+obţinerea avizelor şi acordurilor de principiu (la faza PT+DDE)+ verificare documentaţie de către verificatori atestaţi +asistenţă tehnică" din municipiul Sibiu, str. Mitropoliei, nr.34  
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare  
Servicii de întreţinere şi reparare a autovehiculelor aflate in utilizarea Serviciului Garda Forestiera Judeteana Sibiu (sediul din Sibiu) 19.04.21