Feedback
I.D.: 41378269

CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE INTRETINERE ASCENSOARE, CU DURATA PANA LA 31.12.2020

Data publicarii
23.01.20 Exista 62.720 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50750000-7
Termenul limita pentru depunere:
30.01.20
Pretul estimativ:
37.125,00 RON - 37.125,00 RON
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestatorul va executa la destinatia indicata de achizitor, reviziile tehnice şi reparaţiile curente conform graficului întocmit de el, grafic ce trebuie să cuprindă 2 revizii curente/lună şi o revizie generală /an, grafic ce face parte integrantă din contract. Graficul se va întocmi având la bază Prescripţiile tehnice R2/2010 din colecţia I.S.C.I.R şi a Decretului 587/1973. Manopera pentru piesele de schimb înlocuite în c...
Prestatorul va executa la destinatia indicata de achizitor, reviziile tehnice şi reparaţiile curente conform graficului întocmit de el, grafic ce trebuie să cuprindă 2 revizii curente/lună şi o revizie generală /an, grafic ce face parte integrantă din contract. Graficul se va întocmi având la bază Prescripţiile tehnice R2/2010 din colecţia I.S.C.I.R şi a Decretului 587/1973. Manopera pentru piesele de schimb înlocuite în cadrul reviziilor tehnice este inclusă în preţul reviziilor. Pentru stabilirea cuantumului pentru fiecare dintre cele 2 elemente de preţ, ofertantul va trebui să aibă în vedere următoarele: P1) preţul pentru reviziile curente lunare, care va cuprinde tarifarea următoarelor operaţiuni executate pentru toate ascensoarele menţionate anterior si va fi defalcat pe tip de instalatie astfel incat facturarea sa se faca in functie de cate echipamente sunt functionale in luna respectiva; P2) preţul pentru revizia generală cerută de actele normative pentru autorizarea I.S.C.I.R. va fi prezentat în sumă fixă, nu va suporta ajustări şi modificări pe parcurs şi va cuprinde toate costurile directe şi indirecte. Reviziile tehnice curente - 2/lună - conform graficului de planificare avizat de beneficiar, cuprind minimum operaţiunile următoare: curatare, completari cu ulei, verificarea starii funcţionării componentelor de securitate în condiţiile stabilite de producător si nu numai; Revizia generala va cuprinde minimum operatiunile urmatoare: a) Demontarea partii superioare a carcasei reductorului si verificarea starii de uzura a angrenajului arbore melcat-roata melcata, a lagarelor si a rulmentului axial al reductorului. b) Spalarea lagarelor motorului electric si schimbarea uleiului. c) Spalarea si montarea la loc a carcasei troliului si completarea cu ulei proaspat. d) Verificarea instalatiei electrice din camera masinii, din put si din cabina ascensorului. e) Demontarea paracazatoarelor, spalarea, ungerea si verificarea functionarii acestora. f) Demontarea rotii de conducere, spalarea si ungerea axelor si lagarelor g) Verificarea celorlalte ansamble si subansamble din componenta instalatiei de ascensor. Prestatorul va asigura funcţionarea continuă (24 de ore din 24 de ore),inclusiv sâmbăta ,duminica şi sărbătorile legale, a ascensoarelor din Spitalul Judeţean – 700 paturi şi Pavilionul Maternitate. Pentru deranjamente, va pune la dispoziţia Beneficiarului o linie telefonică la care poate fi contactat permanent si se va prezenta la locul deranjamentului in max. 20 min.Prestatorul este pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor în conformitate cu graficul de prestare convenit, de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Achizitia serviciilor de informare si publicitate in cadrul proiectului: "Cresterea mobilitati urbane prin modernizarea si eficientizarea transportului public, reabilitare cai de rulare transport public, inclusiv piste biciclisti si realizare sistem inteligent de trafic management", cod SMIS: 128542. LOT 1 si LOT 2.,  
servicii de spalare a autovehiculelor 19.04.21
Dirigentie de santier pentru:- Sistemul de trafic management LOT 2 cod SMIS: 128542  
Servicii de salvare acvatica - salvamar pentru Bazinul de Inot Drobeta Turnu Severin  
servicii de spalare a autovehiculelor 12.05.20
Expertiză perete amonte şi încăpere EOS- CHE Tg Jiu în vederea eliminării infiltraţiilor -CHE TÂRGU JIU 22.07.19
,,Repararea şi întreţinerea centralelor termice şi instalaţiilor de încălzire aferente apartinând Lot 1 SH Porţile de Fier/Lot 2 UHE Târgu-Jiu, pentru o perioada de 24luni, cod CPV 45259300-0 repararea şi întreţinerea centralelor termice’’  
Servicii de mentenanta tehnica la sistemul de avertizare/alarmare al comunei Vanatori