Feedback
I.D.: 28345066

Contract de prestari servicii de elaborare a Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventie inclusiv Audit Energetic la Baie Publica Sociala si Spalatorie Sociala

Data publicarii
22.05.18 Exista 711.414 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71242000-6
Termenul limita pentru depunere:
25.05.18
Pretul estimativ:
15.634,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1012642.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Baie Publica Sociala si Spalatorie Sociala este un serv. de asistenta sociala al carui scop este realizarea masurilor de asistenta sociala la nivel local, in vederea pastrarii unei igiene personale optime in randul populatiei defavorizate de pe raza sectorului 5, constientizarea de catre beneficiar a necesitatii mentinerii unei igiene adecvate si prevenirea marginalizarii si a exluziunii sociale. Scopul final al acestui ser...
Baie Publica Sociala si Spalatorie Sociala este un serv. de asistenta sociala al carui scop este realizarea masurilor de asistenta sociala la nivel local, in vederea pastrarii unei igiene personale optime in randul populatiei defavorizate de pe raza sectorului 5, constientizarea de catre beneficiar a necesitatii mentinerii unei igiene adecvate si prevenirea marginalizarii si a exluziunii sociale. Scopul final al acestui serviciu este promovarea incluziunii sociale in scopul cresterii calitatii vietii, cresterea stimei de sine, crearea unor deprinderi de igiena personala si a unui standard de viata ridicat. Acestora li se va oferi posibilitatea sa vina in spatiul amenajat, sa faca un dus si intre timp sa dea la spalat hainele in spalatoria sociala. In vederea intocmirii unei oferte reale, va rugam sa va prezentati la locatie, unde in prezenta reprezentantulului institutiei noastre se va proceda la vizionarea si constatarea situatiei, la fata locului a imobilului mentionat mai sus. Auditul energetic, ce va fi parte integranta a Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventie, va fi efectuat de persoane juridice/fizice autorizate ca auditori energetici in conditii legale. Vizionarea spatiului este obligatorie. (Ofertantii care intocmesc oferte de pret fara vizitarea spatiului nu se ia in considerare.) Pretul ofertat va fi ferm si exprimat in lei, neputand fi modificat pe parcursul derularii contractului. Pentru intocmirea ofertei se va pune la dispozitia operatorului economic la sediul institutiei toate documentele existente necesare elaborarii Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventie inclusiv Audit Energetic pentru Baie Publica Sociala si Spalatorie Sociala, respectiv Proiect Tehnic, Documentatie Tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire, Autorizatia de Construire.Elaborarea Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventie se va realiza obligatoriu conform anexei nr. 5 – Continutul cadru din HG 907/2016, iar elaborarea documentatiei Auditului Energetic se va realiza cu respectarea legislatiei in vigoare: Termenul de executie va fi de maxim 15 zile lucratoare de la constituirea garantiei de buna executie. In vederea elaborarii ofertei de pret operatorii economici interesati se vor prezenta la sediul autoritatii contractante unde li se vor pune la dispozitie Proiect Tehnic, Documentatie Tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire, Autorizatia de Construire. In elaborarea ofertei de pret se va avea in vedere documentatia mai sus mentionata atat din punct de vedere economic cat si din punct de vedere tehnic. Se va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul acestuia, doar de catre ofertantul castigator, prin depunerea unei scrisori de garantie de buna executie emisa de catre o societate bancara in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului. Oferta se va detalia separat pentru fiecare documentatie in parte: DALI, inclusiv audit energetic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de refacere/recuperare a capacităţii de muncă Paul Greceanu – Bucureşti (proiectare şi execuţie lucrări)  
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII " REABILITARE APROFUNDATA A CLADIRII SEDIULUI ADMINISTRATIV AL PRIMARIEI SECTOR 2"  
Estimarea valorii contractului de proiectare pt fiecare faza in parte: DALI, PT (inclusiv DE), PAC ( daca este cazul), precum si estimarea valorii totale a contractului de executie lucrari de reparatie si igienizare, inclusiv taxele aferente. 11.09.17
Documentatie de Avizare Lucrari de Interventie ( DALI ) pentru proiectul " Reabilitare si modernizare obiective existente Campus CNE Cernavoda" CR 40790  
Servicii de asistenta tehnica pentru pregatirea/promovarea proiectelor in vederea accesarii fondurilor nerambursabile pentru Proiectele propuse spre finantare din cadrul POIM 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Protectia mediului prin masuri de conservare a biodiversitatii, monitorizarea calitatii aerului si decontaminare a siturilor poluate istoric ( biodiversitate, servicii ecosistemice prin Natura 2000, infrastructuri ecologice), Obiectiv Specific 4.1- Cresterea gradului de protectie si conservare a biodiversitatii si refacerea ecosistemelor degradate pentru 11 loturi, respectiv 11 proiecte  
"Servicii de proiectare pentru construcţii existente, extinderi, demolări şi construcţii noi, modernizarea sistemelor de instalaţii prin utilizarea surselor regenerabile de energie" 15.07.24
”Servicii de proiectare pentru construcţii existente, extinderi, demolări și construcții noi, modernizarea sistemelor de instalații prin utilizarea surselor regenerabile de energie” 15.07.24
Achiziţie a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica, lucrari si montaj pentru Centrul de Urgente, Pregatire si Informare Publica al CNCAN 18.11.22
Servicii de proiectare pentru elaborare documentaţii tehnico-economice şi asistenţă tehnică pentru restaurarea şi punerea în valoare a monumentului istoric Biserica de lemn cu hramul "Sf. Împăraţi Constantin şi Elena", sat Puranii de Sus, com. Purani, jud. Teleorman, cod LMI TR-II-m-A-14399  
"Servicii de revizuire şi actualizare a documentaţiei tehnico-economice (proiect tehnic) şi asigurare asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor de modernizare a sediului M.F. din b-dul Libertăţii nr. 16, sector 5, Bucureşti". 10.12.21