Feedback
I.D.: 39028320

Contract de prestari servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie la centrele aflate in subordinea DGASPC Giurgiu

Data publicarii
11.10.19 Exista 56.888 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90923000-3
Termenul limita pentru depunere:
21.10.19
Pretul estimativ:
23.297,00 RON - 23.297,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achizitie publica privind prestarea de servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie la centrele aflate in subordinea DGASPC Giurgiu, pentru urmatoarea perioada estimata de la atribuirea contractului – octombrie 2019 - 31.12.2019. Durata contractului: de la data semnarii pana la 31.12.2019, cu posibilitate de prelungire prin act aditional. Locul de prestare a serviciilor este conform Anexa 1. Suprafetele pe...
Contract de achizitie publica privind prestarea de servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie la centrele aflate in subordinea DGASPC Giurgiu, pentru urmatoarea perioada estimata de la atribuirea contractului – octombrie 2019 - 31.12.2019. Durata contractului: de la data semnarii pana la 31.12.2019, cu posibilitate de prelungire prin act aditional. Locul de prestare a serviciilor este conform Anexa 1. Suprafetele pentru prestarea serviciilor de DDD sunt cele mentionate in Anexa 1. Prestarile de servicii DDD se vor efectua de catre prestator atat la Centrele din Judet cat si la Centrele din Municipiu o data la trei luni. Prestarile de servicii DDD se vor efectua pe baza comenzilor emise de biroul Achizitii Publice si semnate de Directorul DGASPC Giurgiu. Receptia serviciilor contractate se va realiza de catre persoanele desemnate de autoritatea contractanta in prezenta reprezentantului prestatorului si comisiei de receptie nominalizata prin decizia conducatorului persoanei juridice achizitoare si constituita la nivelul fiecarui centru ( Casuta de tip familial CTF, Centru de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica CRRN,Centru de persoane varstnice, etc.). Prestatorul raspunde pentru calitatea serviciilor prestate si a produselor folosite in termenele de garantie si valabilitate, si pentru orice vicii ascunse, persoana juridica achizitoare fiind in drept sa solicite prestarea gratuita a serviciilor efectuate necorespunzatoar. Daca beneficiarul a constatat in mod repetat ca prestatorul nu respecta conditiile standardelor de calitate a serviciilor oferite, precum si in situatia nerespectarii graficului stabilit, de prestare a serviciilor, contractul de achizitie poate fi reziliat unilateral la initiativa autoritatii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu