Feedback
I.D.: 47721137

Contract de prestare a serviciilor de Asistenta tehnica dirigentie de santier aferente proiectului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NATIONAL SECUIESC SFANTU GHEORGHE"

Data publicarii
08.01.20 Exista 66.352 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
10.02.20
Pretul estimativ:
148.431,00 RON - 148.431,00 RON
Documente participare:
  1. Clarificari_consolidate-semnat.pdf
  2. FisaDate_DF1073311.pdf
  3. 02 Caiet de sarcini-semnat.PDF
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de Asistenta tehnica dirigentie de santier, pentru a carei atribuire s-a intocmit documentatia de atribuire fac parte din amplul program de realizare a Proiectulului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NATIONAL SECUIESC SFANTU GHEORGHE" si au scopul de a asigura verificarea lucrarilor ce se vor executa in baza Contractului de achizitie publica de lucrari la obiectivul de investitii "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEU...
Serviciile de Asistenta tehnica dirigentie de santier, pentru a carei atribuire s-a intocmit documentatia de atribuire fac parte din amplul program de realizare a Proiectulului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NATIONAL SECUIESC SFANTU GHEORGHE" si au scopul de a asigura verificarea lucrarilor ce se vor executa in baza Contractului de achizitie publica de lucrari la obiectivul de investitii "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NATIONAL SECUIESC SFANTU GHEORGHE". Achizitionarea serviciilor de Asistenta tehnica dirigentie de santier este determinata de obligatia investitorului prevazut de lege, de obligatia respectarii termenelor asumate de Autoritatea Contractanta prin calendarul activitatilor din Cererea de finantare si Contractul de finantare. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu completarile si modificarile uloterioare. Termenul limita pentru transmiterea solicitarilor de clarificari de catre operatorii economici este de cel putin 15 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita in care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare adresate de operatorii economici este a 5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Precizam ca termenul de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor economici de a adresa solicitari de clarificari pe parcursul intregii perioade care se scurge de la data publicarii Anuntului de Participare Simplificat si pana la termenul limita de 15 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In masura in care solicitarile de clarificari/informatii suplimentare au fost transmise in termenul prevazut anterior, raspunsurile autoritatii contractante insotite de intrebarile aferente vor fi publicate in SICAP, in conformitate cu prevederile art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare. Autoritatea contractanta nu va raspunde la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin alta modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de prestare a serviciilor de Asistenta tehnica dirigentie de santier aferente proiectului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NATIONAL SECUIESC SFANTU GHEORGHE" 10.02.20
Contract de prestare a serviciilor de Asistenţă tehnică dirigenţie de şantier aferente proiectului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NAŢIONAL SECUIESC SFÂNTU GHEORGHE" 30.03.20
Servicii de proiectare pentru investiţia "Reabilitarea Galeriei de Artă – Sfântu Gheorghe" 04.05.22
ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE pentru proiectul "Proiectare şi instalare sistem de alarmă pentru detectare nivel de oxigen" 31.05.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 08.02.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 10.05.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 08.02.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 22.03.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 22.03.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 10.05.22