Feedback
I.D.: 43230357

Contract de prestare a serviciilor de Asistenţă tehnică dirigenţie de şantier aferente proiectului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NAŢIONAL SECUIESC SFÂNTU GHEORGHE"

Data publicarii
28.02.20 Exista 70.290 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
30.03.20
Pretul estimativ:
148.431,00 RON - 148.431,00 RON
Documente participare:
  1. 05 Caietul de sarcini_DA_Diriginte_MNS-semnat.PDF
  2. 06 Formuare_DA_Dirigine_MNS-semnat.PDF
  3. 07 Model contr_DA_Diriginte_MNS-semnat.PDF
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de Asistenţă tehnică dirigenţie de şantier, pentru a cărei atribuire s-a întocmit documentaţia de atribuire fac parte din amplul program de realizare a Proiectulului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NAŢIONAL SECUIESC SFÂNTU GHEORGHE" şi au scopul de a asigura verificarea lucrărilor ce se vor executa în baza Contractului de achiziţie publică de lucrări la obiectivul de investiţii "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEU...
Serviciile de Asistenţă tehnică dirigenţie de şantier, pentru a cărei atribuire s-a întocmit documentaţia de atribuire fac parte din amplul program de realizare a Proiectulului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NAŢIONAL SECUIESC SFÂNTU GHEORGHE" şi au scopul de a asigura verificarea lucrărilor ce se vor executa în baza Contractului de achiziţie publică de lucrări la obiectivul de investiţii "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NAŢIONAL SECUIESC SFÂNTU GHEORGHE". Achiziţionarea serviciilor de Asistenţă tehnică dirigenţie de şantier este determinată de obligaţia investitorului prevăzut de lege, de obligaţia respectării termenelor asumate de Autoritatea Contractantă prin calendarul activităţilor din Cererea de finanţare şi Contractul de finanţare. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările uloterioare. Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de cel puţin 15 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este a 5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Precizăm că termenul de răspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorilor economici de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care se scurge de la data publicării Anunţului de Participare Simplificat şi până la termenul limită de 15 de zile anterior datei limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de prestare a serviciilor de Asistenta tehnica dirigentie de santier aferente proiectului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NATIONAL SECUIESC SFANTU GHEORGHE" 10.02.20
Contract de prestare a serviciilor de Asistenta tehnica dirigentie de santier aferente proiectului "REABILITAREA ANSAMBLULUI MUZEULUI NATIONAL SECUIESC SFANTU GHEORGHE" 10.02.20
Servicii de proiectare pentru investiţia "Reabilitarea Galeriei de Artă – Sfântu Gheorghe" 04.05.22
ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE pentru proiectul "Proiectare şi instalare sistem de alarmă pentru detectare nivel de oxigen" 31.05.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 08.02.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 10.05.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 08.02.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 22.03.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 22.03.22
Reparaţii capitale şi transformarea podului în mansardă la Centrul Judeţean de Informare, Îndrumare, Documentare Sfântu Gheorghe, str. Victor Babeş nr. 18B, judeţul Covasna 10.05.22