Feedback
I.D.: 80611720

Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2023, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2

Data publicarii
06.04.23 Exista 194.789 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64110000-0
Termenul limita pentru depunere:
11.04.23
Pretul estimativ:
1,00 RON - 10.400,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2023, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2024, cu pastrarea acelorasi conditii contractuale. Pretul TOTAL al contractului 10.400 lei fara TVA. Atentie! Plata se va fa...
Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2023, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2024, cu pastrarea acelorasi conditii contractuale. Pretul TOTAL al contractului 10.400 lei fara TVA. Atentie! Plata se va face in cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la prestarea serviciilor si primirea facturii. Prestarea serviciilor se va face, pentru urmatoarele instante: Tribunalul Militar Bucuresti, Str. Calea Plevnei 145A, sector 6, Bucuresti. Curtea Militara de Apel Bucuresti, Sos. Progresului 41-43, sector 5, Bucuresti. Tribunalul Militar Timisoara, Str. Popa Sapca nr.7, jud. Timis, Timisoara. Tribunalul Militar Iasi, Str. Elena Doamna, nr. 55, Iasi, jud. Iasi. Tribunalul Militar Cluj, Str. Calea Dorobantilor, nr. 8, Cluj, jud. Cluj. Ofertele se vor trimite EXCLUSIV la urmatoarea adresa de email: dinstmil@mapn.ro Ofertele se vor trimite EXCLUSIV conform cerintelor! Ofertele primite dar care NU respecta EXACT cerintele anuntului NU se vor lua in considerare (Exemplu: nerespectarea pretului maxim specificat sau nerespectarea specificatiilor tehnice)! Ofertele primite dupa data limita a anuntului NU se vor lua in considerare!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2022, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2 27.04.22
Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2024 09.04.24
Contract servicii postale constand in primirea, prelucrarea si livrarea trimiterilor de corespondenta interna/internatioanala cu serviciul “standard", serviciul “recomandat" si serviciul “confirmare de primire" 16.04.21
Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2022 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2023, cu pastrarea acelorasi conditii contractual. 27.04.22
Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2023 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2024, cu pastrarea acelorasi conditii contractual. 11.04.23
Contract servicii de traduceri autorizate pentru perioada 01.05-31.12.2022 cu posibilitatea prelungirii cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2023. 20.04.22
Contract servicii de traduceri autorizate pentru perioada 01.05-31.12.2023 cu posibilitatea prelungirii cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2024. 18.04.23
Contract servicii de traduceri autorizate pentru perioada 01.05-31.12.2023 cu posibilitatea prelungirii cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2024. 28.04.23
Achizitie produs “lapte UHT 1,5%", ambalat la 1L, pentru perioada 01.03-31.12.2022 (cantitatea lunara estimata 242 litri/luna – total 3388 litri din care: 2420 litri/10 luni din 2022, respective 968/4 luni din 2023). 28.02.22
Contract achizitie si furnizare lapte UHT 1,5%, ambalat la 1 litru, pentru perioada 01.04-31.12.2022 (cantitate lunara estimate de 242 litri/luna – aproximativ 2420 litri /10 luni), cu livrare lunara, GRATUITA, pe baza de coamnda, in 4 locatii (adrese/locatii) din 3 orase (bucuresti, Timisoara si Ia 28.03.22