Feedback
I.D.: 95415299

Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2024

Data publicarii
04.04.24 Exista 114.677 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64110000-0
Termenul limita pentru depunere:
09.04.24 23:59
Pretul estimativ:
1,00 RON - 18.539,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2025, cu pastrarea aceloraşi conditii contractuale. Atentie! Plata se va face in cont de Trezor...
Achiziţie Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2025, cu pastrarea aceloraşi conditii contractuale. Atentie! Plata se va face in cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la furnizarea produselor/prestarea serviciului si primirea facturii. Prestarea serviciului se va face, GRATUIT (fără costuri suplimentare), la urmatoarele adrese: Pe bază de comandă, în 4 locaţii (adrese) din 3 oraşe (Bucureşti, Timişoara, Iaşi). Ofertele se vor trimite EXCLUSIV la urmatoarea adresa de email: dinstmil@mapn.ro Ofertele se vor trimite EXCLUSIV conform cerintelor! Ofertele primite dar care NU respecta EXACT cerintele anuntului NU se vor lua in considerare (Exemplu: nerespectarea pretului maxim specificat sau nerespectarea specificatiilor tehnice)! Ofertele primite dupa data limita a anuntului NU se vor lua in considerare! Criteriu de departajare cu respectarea cerinţelor: PRETUL CEL MAI SCAZUT! Cod CPV: 64110000-0; Pret TOTAL MAXIM (per contract), fara TVA: 18.539 Lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2022, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2 27.04.22
Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2023, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2 11.04.23
Contract servicii de traduceri autorizate pentru perioada 01.05-31.12.2024 09.04.24
Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2024 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2025, cu păstrarea aceloraşi condiţii comerciale. 08.04.24
Contract achiziţie şi furnizare lapte UHT 3,5%, ambalat la 1 litru, pentru perioada 12.02-31.12.2024 pe bază de contract, cu livrare GRATUITĂ, pe bază de comandă, în 4 locaţii (adrese) din 3 oraşe (Bucureşti, Timişoara, Iaşi), cu posibilitatea prelungirii cu act adiţional, pentru perioada 01.01-30.0 13.02.24
Contract achiziţie şi furnizare lapte UHT 3,5%, ambalat la 1 litru, pentru perioada 12.02-31.12.2024 pe bază de contract, cu livrare GRATUITĂ, pe bază de comandă, în 4 locaţii (adrese) din 3 oraşe (Bucureşti, Timişoara, Iaşi) 31.01.24
Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025 08.12.23
Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025, pentru Tribunalul Militar Bucureşti 14.12.23
Achizitie 1 bucata – Serviciu achiziţie şi montare piese de schimb la imprimanta Konika Minolta Bizub 364e a următoarelor: unitate imagine cod A2XN0RD, set role ADF cod C224ADFKIT şi ambreiaj ascendent transport hârtie cod A02EM20000, aflată la sediul Tribunalului Militar Timişoara. 16.12.21
Achizitie 1 bucata – Serviciu de constatare, întreţinere/reparaţie (înlocuire drum unit) la echipamentul tip Konika Minolta Bizub 364e aflat la sediul Direcţiei Instanţelor Militare (Str. Iyvor nr. 110, Sector 5, Bucureşti). 24.03.22