Feedback
I.D.: 35927563

Contract de prestări servicii de verificare PRAM

Data publicarii
16.05.19 Exista 838.737 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71314000-2
Termenul limita pentru depunere:
22.05.19
Pretul estimativ:
6.738,03 RON - 6.738,03 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1079364.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de prestări servicii de verificare a rezistenţei de dispersie a prizelor de pământ şi continuităţi la echipamentele tehnice (PRAM), aflate în dotarea componentelor funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. sector 5. Locaţiile pentru care solicităm efectuarea serviciilor de verificare PRAM sunt specificate în Anexa la caietul de sarcini, respectiv, 858 bucăţi continuităţi şi 25 bucăţi prize de pământ. Oferta va fi ...
Contract de prestări servicii de verificare a rezistenţei de dispersie a prizelor de pământ şi continuităţi la echipamentele tehnice (PRAM), aflate în dotarea componentelor funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. sector 5. Locaţiile pentru care solicităm efectuarea serviciilor de verificare PRAM sunt specificate în Anexa la caietul de sarcini, respectiv, 858 bucăţi continuităţi şi 25 bucăţi prize de pământ. Oferta va fi fermă, pretul în lei neputând fi modificat pe perioada de derulare a contractului. Contractul de achiziţie publică se va încheia până la data de 31.12.2019. Vor fi respinşi, operatorii economici care nu prezintă oferta de preţ pentru toate serviciile solicitate de autoritatea contractantă şi care nu respectă termenul limită de depunere a ofertei. Valoare achiziţie : 6.738,03lei fără TVA Condiţii contract: Conform clauzelor contractuale Termenul de execuţie a serviciilor de verificare PRAM este de 10 zile calendaristice de la data semnării contractului pentru peima masuratoare iar a doua masuratoare se efectueaza la interval de 6 luni. În stabilirea preţului se vor lua in calcul transportul/deplasarea. Condiţii de plată: Plata serviciilor se va face în baza facturilor fiscale, care se vor întocmi separat pentru fiecare locaţie, la care se anexează: situaţiile cu lucrările efectiv executate, documentele de calitate ale materialelor folosite în lucrare şi procesul verbal de recepţie al lucrărilor.Termenul de plată este de 30 de zile de la data primirii facturii împreună cu documentele menţionate mai sus, de către beneficiar. Ofertantul desemnat câştigător se obligă să respecte legislaţia privind deschiderea unui cont la Trezoreria Statului pentru efectuarea plăţii serviciilor prestate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu