Feedback
I.D.: 47691663

Contract de prestări servicii de verificare PRAM

Data publicarii
01.07.20 Exista 1.033.369 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71314000-2
Termenul limita pentru depunere:
06.07.20
Pretul estimativ:
9.441,02 RON - 9.441,02 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini verificare PRAM.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de verificare a rezistenţei de dispersie a prizelor de pământ şi continuităţi la echipamentele tehnice (PRAM), aflate în dotarea componentelor funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. sector 5. Locaţiile pentru care solicităm efectuarea serviciilor de verificare PRAM sunt specificate în Anexa la caietul de sarcini, respectiv, 839 bucăţi continuităţi şi 15 bucăţi prize de pământ. Oferta va fi fermă, pretul în lei ...
Servicii de verificare a rezistenţei de dispersie a prizelor de pământ şi continuităţi la echipamentele tehnice (PRAM), aflate în dotarea componentelor funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. sector 5. Locaţiile pentru care solicităm efectuarea serviciilor de verificare PRAM sunt specificate în Anexa la caietul de sarcini, respectiv, 839 bucăţi continuităţi şi 15 bucăţi prize de pământ. Oferta va fi fermă, pretul în lei neputând fi modificat pe perioada de derulare a contractului. Vor fi respinşi, operatorii economici care nu prezintă oferta de preţ pentru toate serviciile solicitate de autoritatea contractantă şi care nu respectă termenul limită de depunere a ofertei. Ofertantul are obligatia de a elabora si prezenta propunerea tehnica astfel incat sa respecte intocmai cerintele si specificatiile tehnice prevazute in caietul de sarcini, sub sanctiunea respingerii ofertei ca neconformă. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel incat sa asigure posibilitatea verificării acesteia cu specificatiile din caietul de sarcini. Neprezentarea unei propuneri tehnice in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, in privinta caracte¬risticilor tehnice minime cerute, atrage declararea ofertei ca neconforma si excluderea acesteia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret, valabilitate, precum si alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului. Facturarea se va face pentru fiecare locatie in parte. Termenul de execuţie a serviciilor de verificare PRAM este de 10 zile calendaristice de la data semnării contractului. În stabilirea preţului se vor lua in calcul transportul/deplasarea. Valabilitate oferta: 90 de zile Plata serviciilor se va face în baza facturilor fiscale, care se vor întocmi separat pentru fiecare locaţie, la care se anexează: buletinul de verificare PRAM/raportul de verificare PRAM.Termenul de plată este de 30 de zile de la data primirii facturii împreună cu documentele menţionate mai sus, de către beneficiar. Ofertantul desemnat câştigător se obligă să respecte legislaţia privind deschiderea unui cont la Trezoreria Statului pentru efectuarea plăţii serviciilor prestate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu