Feedback
I.D.: 104751013

Contract de prestări servicii de supervizare (asistenţă tehnică - dirigenţie de şantier) a lucrărilor de execuţie din cadrul proiectului ,, Modernizare DJ 691 sector Nod de descărcare A1 – limită judeţ Arad" cod SMIS 319748

Data publicarii
28.10.24
Coduri CPV
71356200-0 71520000-9 71247000-1 71521000-6
Termenul limita pentru depunere:
18.11.24
Pretul estimativ:
700.000,00 RON - 700.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1230128.pdf
  2. Model Formulare_servicii supervizare proiect DJ691 limita ARAD-semnat.pdf
  3. Caiet sarcini supervizare DJ 691 limita Arad-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În baza contractului, vor fi prestate servicii de supervizare/supraveghere (asistenţă tehnică - dirigenţie de şantier) a contractului de execuţie a lucrărilor ce urmeaza a fi incheiate de autoritatea contractanta pentru acest proiect, precum si supervizarea masurilor intreprinse de catre Antreprenori in perioada de garantie pentru remedierea oricaror eventuale defectiuni ale Lucrarilor . Principalele tipuri de lucrări pent...
În baza contractului, vor fi prestate servicii de supervizare/supraveghere (asistenţă tehnică - dirigenţie de şantier) a contractului de execuţie a lucrărilor ce urmeaza a fi incheiate de autoritatea contractanta pentru acest proiect, precum si supervizarea masurilor intreprinse de catre Antreprenori in perioada de garantie pentru remedierea oricaror eventuale defectiuni ale Lucrarilor . Principalele tipuri de lucrări pentru realizarea investiţiei prevăzute prin contract sunt: ● modernizarea drumului judeţean cu o bandă de circulaţie pe sens; ● intersecţii cu drumurile şi străzile laterale; ● realizare unui sens giratoriu la km 17+884; ● accese la proprietăţi; ● staţii de autobuz; ● parcări în intravilan şi în extravilan cu dotări minime; ● refugii auto; ● 2 platforme de cântărire auto pentru cântarul mobil; ● platformă de cântărire auto existentă – modernizare şi dotare; ● trecere la nivel cu calea ferată la km 18+355 a drumului judeţean (km20+385 CF 217 Timişoara Est – Radna) – amenajare trecere la nivel cu dale elastice; ● trecere la nivel cu calea ferată la km 40+268; a drumului judeţean (km45+105 CF 217 Timişoara Est – Radna) – amenajare trecere la nivel cu dale elastice şi instalaţie SAT; ● iluminat stradal şi reţele electrice; ● realizarea dispozitivelor de colectare şi scurgere a apelor pluviale; ● realizarea podeţelor tubulare şi a podeţelor dalate; ● reparaţii la podul de la km 18+779 şi la podul de la km 42+600; ● elemente de siguranţa circulaţiei; Documentaţia necesară realizării lucrărilor care fac obiectul acestui Contract se regaseşte postată în SEAP în cadrul anuntului de participare CN 1074373/16.10.2024. Serviciile de supervizare/supraveghere (asistenţă tehnică - dirigenţie de şantier) a contractului de execuţie a acestor lucrări, se vor realiza in conformitate cu legislaţia aplicabila - Anexa 1 la HG nr. 1 din 10 ianuarie 2018 - Condiţii generale si specifice si Acordul contractual pentru contractele de execuţie lucrari, Legea nr. 10/1995 privind calitatea in construcţii cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinul M.D.R.T. pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de şantier nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare), pentru intreaga perioada de executare, finalizare a Lucrarilor si de remediere a oricaror eventuale defectiuni ale Lucrarilor in perioada de garantie. Serviciile aferente prezentei documentaţii, vor fi prestate in conformitate cu prevederile documentaţiei de atribuire postate in SEAP si a legislaţiei in vigoare. Termenul de prestarea a serviciilor este de maxim 96 luni (24 luni pentru executie si 72 luni pentru perioada de garantie a lucrarilor). Aceasta perioadă poate fi modificată în funcţie de oferta care va fi declarată căştigătoare pentru execuţia lucrărilor, ca urmare a faptului că perioada de execuţie a lucrărilor şi respectiv perioada de garanţie a lucrărilor reprezintă factori de evaluare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 7-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 11 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu