Feedback
I.D.: 71543512

Contract de prestări servicii de mentenanţă şi reparaţii pentru echipamentele de imprimare / copiere / scanare / fax Xerox din dotarea A.S.F.

Data publicarii
26.07.22 Exista 457.780 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Termenul limita pentru depunere:
01.08.22
Pretul estimativ:
105.500,00 RON - 105.500,00 RON
Documente participare:
  1. Anexa nr. 1 - cerinte tehnice Anexa nr. 2 - model contract Anexa nr. 3 - lista preturi piese.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract, pe durata a 12 luni, de prestări servicii de mentenanţă şi reparaţii la echipamentele de imprimare / copiere / scanare / fax Xerox din dotarea A.S.F. Principalele servicii solicitate către prestatorul de servicii sunt următoarele (în Anexa nr. 1 sunt prezentate cerinţele detaliate): - Revizia periodica trimestrială, inclusiv operaţiile privind întreţinerea preventivă, curăţirea, inspecţia, reglarea, testarea echi...
Contract, pe durata a 12 luni, de prestări servicii de mentenanţă şi reparaţii la echipamentele de imprimare / copiere / scanare / fax Xerox din dotarea A.S.F. Principalele servicii solicitate către prestatorul de servicii sunt următoarele (în Anexa nr. 1 sunt prezentate cerinţele detaliate): - Revizia periodica trimestrială, inclusiv operaţiile privind întreţinerea preventivă, curăţirea, inspecţia, reglarea, testarea echipamentelor (inclusiv pentru echipamentele în garanţie); - Repararea echipamentelor (pentru echipamentele care sunt în post-garanţie), utilizând piese de schimb originale furnizate de A.S.F. sau de către prestatorul de servicii; manopera este inclusă în abonamentul lunar; - Aplicarea tuturor patch-urilor de la producător care duc la rezolvarea unor probleme de tip bug (pentru echipamentele care sunt în post-garanţie); - Asigurarea serviciilor de actualizare a software-ului (firmware) pe tot parcursul derulării contractului (pentru echipamentele care sunt în post-garanţie); - Reconfigurarea la cererea A.S.F. a echipamentelor. Achiziţia are doua componente: pentru componenta servicii de mentenanţă, intervenţii şi reparaţii, valoarea estimată este de 68.400 lei fără TVA, iar pentru componenta de piese de schimb valoarea estimată este de 37.100 lei fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu