Feedback
I.D.: 37240350

Contract de prestări servicii de evaluare si intocmire devize de lucrari in vederea efectuarii unor lucrari de reparatii curente

Data publicarii
16.07.19 Exista 1.071.645 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71242000-6
Termenul limita pentru depunere:
19.07.19
Pretul estimativ:
14.089,34 RON - 14.089,34 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1092535.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Total valoare estimată: Lot I + Lot II= 14.089,34 lei Lotul 1: 4.654,00 lei fara TVA pentru Cresa Sf. Andrei Lotul 2: 9.435,34 lei fara TVA pentru imobilul din str. Trompetului Lotul 1: Contract de prestări servicii de evaluare si intocmire devize de lucrari in vederea efectuarii unor lucrari de reparatii curente la Cresa Sf. Andrei. Lotul 2: Contract de prestări servicii de evaluare si intocmire devize de lucrari in ved...
Total valoare estimată: Lot I + Lot II= 14.089,34 lei Lotul 1: 4.654,00 lei fara TVA pentru Cresa Sf. Andrei Lotul 2: 9.435,34 lei fara TVA pentru imobilul din str. Trompetului Lotul 1: Contract de prestări servicii de evaluare si intocmire devize de lucrari in vederea efectuarii unor lucrari de reparatii curente la Cresa Sf. Andrei. Lotul 2: Contract de prestări servicii de evaluare si intocmire devize de lucrari in vederea efectuarii unor lucrari de reparatii curente la imobilul situat in strada Trompetului nr. 117.Valabilitate ofertă: 90 zile. Termenul de executie va fi de maxim 30 de zile de la constituirea garantiei de buna executie. Pretul este ferm, exprimat in lei.Ofertele care depăşesc valoarea estimată vor fi respinse. In urma procedurii de achizitie, autoritatea contractanta va incheia cate un contract separat pentru fiecare lot in parte. Documentatiile vor fi intocmite si depuse separat pentru fiecare spatiu in parte.Serviciile trebuie sa respecte caracteristicile impuse in caietul de sarcini. Ofertantul are obligatia de a elabora si de a prezenta propunerea tehnica astfel incat sa respecte intocmai cerintele si specificatiile tehnice prevazute in caietul de sarcini, sub sanctiunea respingerii ofertei ca neconformă. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel incat sa asigure posibilitatea verificării acesteia cu specificatiile din caietul de sarcini. Neprezentarea unei propuneri tehnice in conformitate cu prevederile caietului de sarcini atat in privinta caracteristicilor tehnice minime cerute, atrage declararea ofertei ca neconforma si excluderea ofertei din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta să furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret, tarife, valabilitate, precum si alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului. Nu se accepta oferte alternative.Vizionarea spatiului este obligatorie. (Ofertantii care intocmesc oferte de pret fara vizitarea spatiului nu se vor lua in considerare.) Vizionarea amplasamentului se poate face in termenul limita, in intervalul orar 08.00-16.00. Personalul proiectantului va avea calificarea, competenta si experienta necesara astfel incat sa poata asigura elaborarea documentatiei tehnice solicitate.Proiectantul va asigura personal adecvat pentru indeplinirea sarcinilor, in acord cu cerintele definite in prezentul caiet de sarcini. Personalul poate fi constituit din angajati proprii, persoane fizice autorizate pe domeniul de activitate sau persoane juridice cu personal de specialitate autorizate sa presteze activitati pentru care prezinta CV-uri pentru personalul de specialitate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de prestari servicii tamplarie aluminiu, PVC si accesorii pentru componentele functionale din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 5. 13.08.20
Contract de prestari servicii privind executarea lucrarilor in vederea remedierii defectiunilor la prizele de pamant 18.11.19
Contract de prestari servicii privind executarea lucrarilor in vederea remedierii defectiunilor la prizele de pamant 30.10.19
Contract de prestari servicii privind executarea lucrarilor in vederea remedierii defectiunilor la prizele de pamant 25.11.19
Contract de prestari servicii privind executarea lucrarilor in vederea remedierii defectiunilor la prizele de pamant 08.11.19
Contract de execuţie lucrări pentru realizarea instalaţiei de racordare pentru organizare de şantier la obiectivul Centrul Multifunctional pentru Persoane vârstnice situat în str. Baltagului nr. 14, sector 5 Bucureşti 16.04.21
Contract de prestări servicii de colectare, transport şi incinerarea deşeurilor periculoase rezultate din activităţile medicale desfăşurate în unităţile din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5 04.09.19
Contract de prestări servicii de mentenanta şi întreţinere a centralelor termice si chiller 19.05.20
Contract de prestări servicii de mentenanta şi întreţinere a centralelor termice 28.04.20
Contract de prestari servicii privind executarea lucrarilor de remediere a defectiunilor la prizele de pamant si la prizele de paratraznet in urma verificarilor si a masuratorilor PRAM 23.06.20