Feedback
I.D.: 68849345

Contract de prestări servicii de depozitare şi gestionare a documentelor de arhivă

Data publicarii
09.05.22 Exista 1.014.437 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
63121100-4
Termenul limita pentru depunere:
16.05.22
Pretul estimativ:
295.760,24 RON - 443.640,36 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1146575.pdf
  2. Formulare.doc
  3. Model contract.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractarea serviciilor de depozitare şi gestionare a documentelor de arhivă. Valoarea estimată fără TVA este între 295.760,24 lei, valoare minimă, şi 443.640,36 lei, valoare maximă. Conform art. 165 din anexa la H.G. nr. 395/2016, valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată până la data de 31.12.2022 (în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele), iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată c...
Contractarea serviciilor de depozitare şi gestionare a documentelor de arhivă. Valoarea estimată fără TVA este între 295.760,24 lei, valoare minimă, şi 443.640,36 lei, valoare maximă. Conform art. 165 din anexa la H.G. nr. 395/2016, valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată până la data de 31.12.2022 (în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele), iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări dacă există resurse financiare alocate cu această destinaţie, fiind încheiat, în acest sens, un act adiţional la contract până la data de 30.04.2023. Procedura simplificată de achiziţie a serviciilor de depozitare şi gestionare a documentelor de arhivă se desfăşoară în paralel cu procedura de licitaţie deschisă, anunt de participare nr. CN1035938 - Servicii de arhivare fizică, scanare şi prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti (Primăria), Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) şi de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (D.G.A.S.P.C.); Această procedură simplificată este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică se face până la data de 31.12.2022, iar în situaţia în care procedura de licitaţie deschisă se finalizează mai devreme de data de 31.12.2022, contractul încetează de drept, intrând în vigoare acordul-cadru ce rezultă în urma procedurii de licitaţie deschisă. Autoritatea contractantă răspunde oricărei solicitări de clarificare într-o perioadă ce nu trebuie să depăşească, de regulă, 2 zile calendaristice de la primirea solicitării, şi numai în cazul solicitărilor primite cu cel mult 4 zile de la data publicării anunţului. Solicitările de clarificări se vor transmite în SEAP, secţiunea solicitări de clarificări.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu