Contractarea serviciilor de depozitare şi gestionare a documentelor de arhivă.
Valoarea estimată fără TVA este între 295.760,24 lei, valoare minimă, şi 443.640,36 lei, valoare maximă.
Conform art. 165 din anexa la H.G. nr. 395/2016, valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată până la data de 31.12.2022 (în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele), iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată c...
Contractarea serviciilor de depozitare şi gestionare a documentelor de arhivă.
Valoarea estimată fără TVA este între 295.760,24 lei, valoare minimă, şi 443.640,36 lei, valoare maximă.
Conform art. 165 din anexa la H.G. nr. 395/2016, valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată până la data de 31.12.2022 (în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele), iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări dacă există resurse financiare alocate cu această destinaţie, fiind încheiat, în acest sens, un act adiţional la contract până la data de 30.04.2023.
Procedura simplificată de achiziţie a serviciilor de depozitare şi gestionare a documentelor de arhivă se desfăşoară în paralel cu procedura de licitaţie deschisă, anunt de participare nr. CN1035938 - Servicii de arhivare fizică, scanare şi prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti (Primăria), Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) şi de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (D.G.A.S.P.C.);
Această procedură simplificată este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică se face până la data de 31.12.2022, iar în situaţia în care procedura de licitaţie deschisă se finalizează mai devreme de data de 31.12.2022, contractul încetează de drept, intrând în vigoare acordul-cadru ce rezultă în urma procedurii de licitaţie deschisă.
Autoritatea contractantă răspunde oricărei solicitări de clarificare într-o perioadă ce nu trebuie să depăşească, de regulă, 2 zile calendaristice de la primirea solicitării, şi numai în cazul solicitărilor primite cu cel mult 4 zile de la data publicării anunţului.
Solicitările de clarificări se vor transmite în SEAP, secţiunea solicitări de clarificări.