Elaborare documentati: PT, DEE, CS, DTAC, DOCUM ECON, deviz general reactualizat, Liste de cantitati de lucrari , Centralizatoare cheltuieli pe categorii de lucrari, etc.;
Programul de urmarire a comportarii constructiei in timp; Intocmirea ref pe specialitati la terminarea execut lucrarilor ; Cartea tehnica a constructiei , cap. A -Doc priv proiectarea; Verif documentatiilor tehnice cf Legii 10/1995 , actualizata ; A...
Elaborare documentati: PT, DEE, CS, DTAC, DOCUM ECON, deviz general reactualizat, Liste de cantitati de lucrari , Centralizatoare cheltuieli pe categorii de lucrari, etc.;
Programul de urmarire a comportarii constructiei in timp; Intocmirea ref pe specialitati la terminarea execut lucrarilor ; Cartea tehnica a constructiei , cap. A -Doc priv proiectarea; Verif documentatiilor tehnice cf Legii 10/1995 , actualizata ; Asistenta te se va preda pe sup analit ( 3 ex. ) si digital :
- PT + CS+DE ( proiect tehnic +caiet de sarcini+detalii de executie )
- DTAC cf prevederilor Legii 50/1991 , inclusiv ref de verif a proiectului cf HG 925/1995 si Ord MLPAT 77/N/1996
- Intoc doc pt obtin avizelor solicitate prin CU
- doc topo post executie - as build
Sol adoptata(Solutia 1) pentru sistem rutier, tinand cont de rec expertizei tehnice, este :
Parte carosabila
4 cm strat de uzura din beton asfaltic tip BA16;
5 cm strat de legatura din beton asfaltic deschis tip BAD25;
12 cm strat de baza din piatra sparta;
25 cm strat de fundatie din balast nisipos
Acostament
20 cm balast
In intravilan adica intre km 5+000.00 si 5+438.34, din cauza punctelor obligate se va indeparta pietruirea existenta si se va realiza excavatia necesara pentru a ajunge la cotele din proiect apoi se vor asterne straturile prevazute in proiect.
De la km 5+461.94 se va scarifica si reprofila pietruirea existenta pana la cotele din proiect apoi se vor realiza celelalte straturi ale sistemului rutier.
Scurgerea apelor se va realiza intre km 5+000.00 si km 5+070.00 pe ambele parti, prin intermediul unei rigole monolite, intre km 5+070.00 si km 5+438.34 pe partea dreapta prin intermediul unei rigole carosabile prefabricate iar pe partea stanga printr-o rigola monolita.De la km 5+461.94 scurgerea apelor este asigurata pe ambele parti de rigole de pamant.
La intersectia drum comunal cu drum secundare, pentru a facilita accesul si scurgerea apelor, s-a prevazut realizarea a trei podete