La data întocmirii prezentului Caiet de sarcini, ce sta la baza atribuirii contractului de lucrari, necesar realizării obiectivului de investiţie: "EXTINDERE, MODERNIZARE, CONSOLIDARE ŞCOALA CARAULA, JUDEŢUL DOLJ" STR. CRAIOVEI, NR.101, SAT CARAULA, COM. CARAULA, JUD. DOLJ,, finanţat prin FEDR, prin Programul Operational Regional – POR 2014-2020 si Bugetul local, Autoritatea Contractanta, Comuna Caraula, Judetul Dolj a rea...
La data întocmirii prezentului Caiet de sarcini, ce sta la baza atribuirii contractului de lucrari, necesar realizării obiectivului de investiţie: "EXTINDERE, MODERNIZARE, CONSOLIDARE ŞCOALA CARAULA, JUDEŢUL DOLJ" STR. CRAIOVEI, NR.101, SAT CARAULA, COM. CARAULA, JUD. DOLJ,, finanţat prin FEDR, prin Programul Operational Regional – POR 2014-2020 si Bugetul local, Autoritatea Contractanta, Comuna Caraula, Judetul Dolj a realizat toate activitatile necesare desfasurarii prezentei proceduri de atribuire a contractului de executie a lucrarilor, drept urmare prezentul Caiet de sarcini se intocmeşte pe baza documentatiei tehnica intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016, la faza Proiect tehnic de executie in anul 2020 de catre SC GETRIX SA SRL;
3.2.Determinarea valorilor estimate:
Valoarea estimata s-a calculat pe baza documentatiilor tehnice intocmite la faza Proiect tehnic, de catre SC GETRIX SA, in conformitate cu bugetul proiectului, anexa a contractului de finantare nr.6682/24.02.2021.
Avand in vedere documentatia tehnica intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016, la faza Proiect tehnic de executie in anul 2020 de catre SC GETRIX SA, pentru prezenta investitie, valoarea achizitiei pentru executia lucrarilor, cuprinde următoarele categorii de cheltuieli defalcate pe capitole astfel:
Cap. 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 135.110,21 lei fara TVA, defalcate astfel:
1.2. Amenajarea terenului (demolare cladiri existente): 1.443,59 lei fara TVA;
1.3. Amenajari pentru protectia mediului: 133.666,62 lei fara TVA;
Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: 195.378,06 lei fara TVA.
Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 5.772.431,03 lei fara TVA
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnice si funcţionale: 3.604,39 lei fara TVA
Cap. 4.3 Utilaje şi echipamente tehnice si funcţionale care necesită montaj: 357.159,00 fara TVA
Cap. 5.1 Organizare de santier: 24.083,23 lei fara TVA, defalcata astfel:
5.1.1. Lucrări de construcţii si instalatii aferente organizarii de santier: 7.867,03 lei fara TVA;
5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului: 16.216,20 lei fara TVA.
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari este de 6.487.765,92 lei fara TVA, ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art. 7 alin 2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 17 alin. 4, lit (b) din HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.